maandag 21 maart 2016

"Bijna 400 klosjes aan elkaar",...


Zit ik het vorige berichtje nog zo te verkondigen dat er bij mij geen Paaskleurtjes in huis komen,
zie ik de grote vaas op tafel waar allerlei lekkers in zit voor Pasen.
Toch de kleurtjes in huis,...


Op "feestboek" liet ik al zien dat ik mijn klosjes had opgepakt het afgelopen weekend,...


Veel klosjes werden een gezellige slinger die weer aan het toppie mogen komen,....


Ben met een tweede lappie bezig die lekker handzaam is
 en straks aan de andere kan komen.

Oeps,
Boyke ligt er wel erg sexy bij,...

Wacht eventjes,.....


Zo dat is beter!


Als alles aan elkaar zit zijn het pas 400 klosjes 
en ik moet zeggen dat de bodem van mijn blik in zicht komt.

Of er nog heel veel klosjes bij komen weet ik nog zo net niet,...
Heb er nu helemaal geen zin in om te doen,
gewoon omdat er nog zoveel leuks ligt hier in het huisje van Kuin,....


Wat zijn die kleine klosjes toch fotogeniek,...

Of je een eitje mag?

Tuurlijk!!

Lieve groetjes,
Wilma

10 opmerkingen:

  1. Poeh at weer mooi!!! En helemaal in de Wilma kleuren. Het was weer gezellig op je blog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Wilma paas kleurtjes en mooie kosjer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Wilma paas kleurtjes en mooie kosjer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh Wilma wat MOOOOOOI!! ik ben echt wég van de kleuren die je hebt gebruikt!!! en je lieve hondje....echt té schattig ♥ ik heb de klossie gekocht omdat jij en Ingrid er in staan, ik vond het zo ontzettend leuk interview!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij wordt echt mooi! Echt een WIM-project.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mallen voor de klosjes liggen hier ook klaar, maar eerst nog vingerhoedjes maken. Jou klosjes vind ik prachtig, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die klosjesquilt ziet er wel Heel Mooi uit !!
    En ik vind je foto's ook al zo mooi ! Je zou er zo kaarten van kunnen laten maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er ligt niet alleen heel veel mooi's in jou huisje ook hele lekkere eitjes hoor ze smaken goed.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige klosjes. Maar ik snap wel dat het na 400 stuks toch wel een beetje saai wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet altijd weer van jou klosjes quilt... helemaal verliefd op de kleuren en stofgebruik....

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma