donderdag 17 maart 2016

"Geen geel of oranje",....


Vanmorgen al vroeg naar mijn hobbyhok vertrokken met een kopje thee
want daar zat een konijntje te wachten op wat kleding.
Het is natuurlijk ook geen gezicht zo,...


Ik weet dat je met Pasen veel geel, limegroen en oranje ziet,
heel vrolijk
maar zo niet mijn ding,....

Het doosje van Tida kwam goed te pas om de ogen en wangetjes een kleurtje te geven,.....


Ze zit al beneden in een grote witte krans boven de eettafel.
Voor mij is dit Pasen en voorjaar!


De twee schaapjes zijn ook vanuit mijn hobbyhok naar beneden gekomen,..

Of er ook echt vee rond loopt in het huisje van Kuin?


Hoi Boyke,....

Het is maar goed dat de schapen in een windlicht staan want wat houd deze gekke halve Beagle van knuffels!

Fijne zonnige donderdag.
Groetjes Wilma
en een poot van Boyke.

17 opmerkingen:

  1. Ohhh wat schattig!!!!! ik ben ook altijd weg van Tilda ♥ wat heb je haar mooi gemaakt! en dat quilt op de achtergrond...mooooooi!...en dan die kleine schat...wat een snoetje ♥heerlijk genieten hier op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een schattig lief konijn :o))
    Leuk dat ik Boyke nu heel anders zie nu ik Bear heb ;o)
    veel herkenbaarder :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch van alle markten thuis. Zo leuk weer dit konijn en ook de kleding. Chapeau! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig konijntje in haar mooie jurk en boyke leuk dat jij ook weer eens komt kijken je bent een schatje
    Fijne donderdag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief klein konijntje met een vliegje op haar neus.....
    Schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg je konijn. Ik ben ook niet dol op fel geel voor pasen...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, ik ben ook niet van het geel enzo...
    En het is veel leuker om decoraties in je eigen stijl en kleur te hebben toch?
    Oh, die Boyke.. die steelt ook altijd weer de show!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt die zit er weer netjes en vrolijk bij. Alleen de snuitjes van de schaapjes ik weet het nog niet zo net maar volgens mij willen die wel graag naar buiten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Tilda pop nee konijn.
    Leuk hoor, mijn dochter maakt ze ook.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ligt Boyke lekker onder zijn dekentje! Heel mooi gelukt qua kleur dat konijn, enig geworden en mooi op tijd klaar voor je Paashuis, het ziet er gezellig uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schattig! En leuker dan geel, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HELEMAAL LEUK, mag zo het hele jaar blijven zitten! Te schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg! En een erg mooi stofje voor het jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke haas en de schaapjes zijn ook al zo leuk!
    Ik krijg gelijk kriebels om ook te beginnen.

    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!