vrijdag 4 maart 2016

"Glossy voor quilters",....


Op woensdagochtend rijd ik naar Elst om naar een Bee te gaan.
Afgelopen woensdag weer vergeten om wat foto's te nemen wat voor een moois er allemaal wordt gemaakt,....

Zelf naai ik wat blommetjes aan elkaar voor mijn Antieke Hollandse Quilt  top,...


En soms kom je dan thuis 
en zie je dat je een klein hexjes ergens is achter gebleven,...
;o)


Aan het toppie naaien doe ik vaak thuis om niet alles mee te hoeven slepen
en het wordt toch werkelijk al een gezellige bloementuin,...


Mandjes op een stukje stof naaien gaat heerlijk 
en moet wel weer wat witte lapjes halen want die raken behoorlijk op.

Wat een straf om lappies te halen!!
:o)


De mandjes van vorige week zitten aan elkaar 
en heb gekeken hoeveel ik er nog moet.

Nog 86 te gaan
en dat klinkt veel maar na al die mandjes die gemaakt zijn valt het wel mee,....


Vanmiddag viel Het Klossie hier op de deurmat.
Wat een heerlijke Glossy voor quilters 
en wat zal Marijke Tabak trots zijn op haar werk!

Wil je Het Klossie ook?

Heel fijn weekend alvast!!

10 opmerkingen:

  1. Het leukste van Het Klossie is natuurlijk dat jij er in staat met antwoorden op vele vragen en je Donkensmansquilt!
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen en mooie mandjes. Dat is zo fijn van hexjes en mandjes ze kunnen overal mee naar toe en als je dan alles aan elkaar naait is het zo mooi.
    Veel lees plezier.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om wat van jou in de Klossie te zien. Prachtige quilts heb je toch gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemetjes en je mandjes die vind ik ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig geweest afgelopen week, mooie resultaten. Bedankt voor de link, ik heb een Klossie besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze worden mooi je quilts
    Fijne zondag groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie hexen en mandjes in de vertrouwde Wilma stofjes. Het blad ziet er mooi uit, daar kan Marijke zeker trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hè dat nieuwe blad de KLOSSIE ,ik zag hem al staan op de site van STEEKJES en KRUISJES ik ga hem zeker bestellen.

    Gr Jo

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma