woensdag 30 maart 2016

"Keuteldagjes",...


De afgelopen dagen heerlijk lopen keutelen met oppassen met mijn prachtige kerels 
en ik moet eerlijk toegeven dat de kist met knexx hier nog in een hoekje van de kamer staat,..
*Ü*

Bezig geweest om de kruik een ander kleurtje te geven aan de onderkant 
en nu die droog is kan hij op de houten schijf staan samen met de hoorn en het konijnenvelletje,....

Wat een ander stijltje dan mijn witte Riviera Maison huisje, hé?!

Ineens ben ik al die zwarte teksten overal op spuugzat.
Alsof ik niet weet wat een stoel, een mok of een handdoek is,..
;o)


Vanmorgen met de Bee in Elst heb ik mijn deken meegenomen wat de miskoop van het jaar mag heten,....
De bollen besteld op het internet 
en toen ze eenmaal binnen kwamen waren de kleuren zo heel anders.

Natuurlijk niet terug sturen en toch beginnen met haken aan de losse en vaste Cal,...

De deken ligt nu al weer een tijd in een mand 
en de schik is er totaal van af maar nu er een nieuwe Cal komt ben ik ineens aan het haken geslagen, immers vind mijn maatje hem wel erg mooi,...


Last Dance on the Beach.

Het trieste verhaal van de ontwerpster Marinke Slump die inmiddels is overleden.



In 3 kleurvariaties te verkrijgen en 2 verschillende materialen,...

Dance in the Rain vind ik prachtig!

De keuteldagjes zijn dus voorbij,...

HUP,...
aan de slag, Wilma!!
Haak die deken eens af!!

Zonnige groetjes,
Wilma

12 opmerkingen:

  1. Toch vind ik je deken mooi.
    Online bestellen is altijd even afwachten wat je krijgt...
    Zou ook graag de bollen in de winkel uitzoeken maar helaas geen winkel in de buurt. Nu wil ik voor de Frida's flower stylecraft acryl gaan bestellen niet een bestaand pakket
    maar eigen kleuren... en heb nog geen kleurenkaart... dus ook dit wordt een gok! Hoop dat het goed uitpakt!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn cal is bijna klaar, vrijdag de laatste rand en ik ben tevreden. Jouw deken vind ik ook zeker niet verkeerd, doorhaken dus! Ik ga ook de scheepjes cal doen, maar dan the dance on the beach. Maar dan van stylegraft uit eigen voorraad...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo lekker keutelen, sinds ik weet van mijn ontslag, ik moet nog 4 weken in een bijna lege winkel. Ben ik niet anders dan aan het keutelen, uiteindelijk geeft het wel een stukje rust. Wat is het een prachtige deken, en het overwegen waard, maar ja welke kleur 😊😊😊😊

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke dagen zijn dit :) Fijn toch om eens te wisselen van stijl in huis , wat houdt je anders van straat ;)
    Veel haakplezier, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo lekker en met veel plezier in je eigen huisje bezig te zijn. Wat een prachtige deken ligt daar op het bed maar heel erg triest dat het met Marinke niet goed is gegaan.
    het is wel heel verleidelijk om niet aan zo'n mooi werkstuk als deze deken te beginnen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is dan ook Keuteltijd. Iedereen is moe, het is tijd voor de lente en de eerste echte zonnenstralen! Mooie cal hoor! succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt even wat anders !
    De geblokte gehaakte dekens passen ook bij Riviera M.(0)

    Ps,
    hoezo (ikke; 0) 'tmoeilijk hebben met eh 'wegdoen'
    Ach je (oude) plaatjes blijven wel (toch..:0))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb niet mee gekregen dat Marinke is overleden. Kende haar niet persoonlijk maar wel haar blog... erg onder de indruk...

    Haar CAL deken is trouwens prachig!!! Dat wordt vast een leuk projekt... niet voor mij... ik ben juist bezig projektjes af te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt gelijk met die gehaakte deken. Het zijn helemaal niet de kleuren die we van jou gewend zijn. Nou, ja komt wel weer goed met een nieuwe deken te haken toch... Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat een mooie deken ! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er voor gaat ! Ik ben benieuwd in welke kleuren je hem gaat maken.
    Alvast veel plezier gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, heerlijk die keuteldagjes!! Het losse en vaste patroon is geweldig al moet ik eerlijk toegeven dat het ook niet helemaal mijn kleurtjes zijn. Katoentjes koop ik toch liever in de winkel, moet het met eigen ogen zien. Ja dat heb je als je een pietlut bent. Denk trouwens ook dat ik de Cal van Marinka ga haken, maar er ligt hier ook nog één die nog niet af is.....Fijne dag XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma