woensdag 9 maart 2016

"Lentekriebels?",.....


Hebben jullie dat nu ook?
Dat als je gaat opruimen dat het eerst een grote bende wordt voordat je het echt netjes hebt?

Mijn hobbykamer staat werkelijk op zijn kop 
en worden veel dozen en kasten opgeruimd 
en zelfs van spulletjes afscheid genomen.

Op een facebook groep worden spulletjes geplaatst 
en gaan naar nieuwe adresjes,....


Natuurlijk ben ik daar niet de hele dag mee bezig maar ook met het bloementuintje,...

Een fijne bezigheid terwijl mijn hobbykamer een steeds grotere troep wordt!
Bizar dat het eerst zo'n bende wordt bij mij,....


De tafel ligt vol spulletjes en is er geen ruimte meer om daar bezig te zijn, 
dan het dienblad maar naar beneden 
en daar heerlijk rommelen met de hexjes,.....


Het lijkt werkelijk wel lente op mijn dienblad!


Tijdens het ruimen vond ik nog vele snippertjes wit en crème waar nog mooi een hexje uit kan worden gehaald,...
Ook dat ruimt weer lekker op.

Zullen dit dan toch de lentekriebels zijn?
Bloemen maken en de voorjaarsschoonmaak,..

Lieve groetjes Wilma.

12 opmerkingen:

  1. ik weet niet waar het aan ligt maar dat zonnetje buiten maakt heel veel goed en krijg je zin om aan de slag te gaan.
    Mooie blommen.
    Veel succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heerlijk gevoel als alles weer opgeruimd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik herken dat wel Wilma, het zijn wel mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om straks weer in een opgeruimde kamer aan de slag te kunnen. Mooie hexies heb je liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke lente kriebels en straks weer een opgeruimde kamer. Je bloementuin word erg mooi...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo eens lekker op te ruimen. Zelf krijg ik daar heel veel inspiratie van :)
    Wat een leuk artikel las ik van jou vandaag in de nieuwe klossie, jammer dat er zo weinig foto's van je prachtige handwerk in staan.
    Fijne avond, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zouden zomaar de voorjaarskriebels kunnen zijn....er komt immers mooi voorjaarsweer aan! En ik herken dat heel goed hoor die troep waar je doorheen moet. Ik kan ook niet georganiseerd opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die blommetjes..haal het voorjaar maar in huis!
    Zo herkenbaar met het opruimen..heb ik mijn kamertje opgeruimd..sjouw ik alles naar beneden..wordt het daar een beetje te vol ( lees rommelig )..dan zet ik het weer naar boven..kan ik daar weer opnieuw beginnen !! hahaha houd ons bezig niet waar !!
    Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. opruimen een heel leuk klusje en je kunt er heel tevreden van worden alleen blijf het nooit zolang opgeruimd. Een prachtige bloemen verzameling.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier wordt met mooi weer ook gepoetst... maar dan vooral buiten. Het dakterras is weer helemaal op orde... en morgen... dan wordt de tuin met schuur achter het huis onder handen genomen... heerlijk.
    'k Zag trouwens al mooie stofjes op Facebook voorbijkomen... zeer de moeite waard...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, heel herkenbaar, eerst die troep, voordat alles een nieuw plaatsje heeft. Wat zijn je blommen toch mooi. Ik zit bewust niet meer op Facebook bij de koopgroepen. Er kwamen teveel verleidingen langs voor mij. Daardoor heb ik jouw koopjes niet gezien op Fb. Nog een fijne avond. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk dat schoonmaken zo krijg je ruimte voor nieuwe dingen. Je bloemen zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma