dinsdag 1 maart 2016

"Van PIG naar WIP?",....

Mandjes van de laatste weken,...

Het was even stil hier in mijn huisje op het WWW,.....

Allerlei dingen die anders liepen dan je graag zou willen.
Het heeft ons weer even goed laten beseffen dat je van iedere dag moet genieten 
en misschien zelfs ietsjes meer aan onszelf moeten denken dan we tot nu toe doen.
We leven maar een keer 
en soms is het leven zelfs veel te kort.

Een stapeltje voor bereid,...

 Nee mijn berichtje van vandaag blijft niet zo zwaar hoor!

De laatste tijd wel nagedacht over al die projectjes die hier liggen 
en natuurlijk snap ik heel goed dat die projectjes alleen hier liggen en niet bij jullie!
:o)

Mijn mandjes krijgen die vreemde dingetjes langs de mandjes op,....

Dus een PIG (Project In Grocerybags) naar beneden gehaald 
en blijkt dus een PHD (Project Half Done) te zijn 
en hopelijk is er TIH (There is Hope) om een WIP (Work In Progress) te worden!

Snap je het nog?

PHD,...
Zal weer wat mandjes aan de top zetten en eens kijken hoeveel van die mandjes er nog moeten komen voordat ik die vreemde dingetjes ga maken voor de rand,...

Het zullen nog veel mandjes moeten worden denk ik voordat deze joekel klaar is!

Lieve

16 opmerkingen:

  1. Je mandjes worden wel heel erg mooi!
    En kalm aan doen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doorgaan hoor deze wordt ook zo mooi dan heb je straks een AFFO !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat deze weer eens uit de boodschappentas mag. Veel te mooi om weg te stoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your basket blocks are all beautiful!
    You are making great progress.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je weer verder gaat. Hij is zó mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot en groots! Hij wordt zo mooi...
    Vervelend dat je tegenslag hebt gehad, tussen de regels lees ik dat het best heftig was, sterkte!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte en pluk de dag. Je mooi mandjes zijn toch al een eind gevorderd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi de mandjes.
    Succes met het project.
    geniet als het kan
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Snap het helemaal, rustig aan hoor Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Wilma....het leven is soms niet makkelijk... en dan is het beter om terug te gaan naar elke dag genieten en je zegeningen tellen (hoor het mijn oma nog zo zeggen...).
    Begrijp het helemaal; het afgelopen jaar -jaren- ......
    Dikke knuf!
    Geniet heerlijk van je prachtige mandjes! Trouwens.... daar heb ik er nog minder dan de helft van af!
    Dus je ligt nog voor op mij! ;)
    En ze zijn prachtig! Ook zo'n zegening!
    Xxxxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij liep ik gigantisch achter... maar dank zij jou uitleg ben ik weer helemaal bij met TIH, PIG, PHD etc...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jullie veeele dagen, jaren dagelijkse geniet en rust momenten :0)) met elkaar !
    En ik geniet van al je lapjes projecten ...als je ze laat zien; 0)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig die afkortingen! Daar liggen er ook wat van hier in huis. Denk ik. Misschien. Weet ik wel zeker!
    Je hebt helemaal gelijk om meer te genieten, dat probeer ik mezelf ook aan te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ze is zo erg mooi jouw mandjes maar ik zelf zou er een eind aan breien wat
    en joekel , en straks quilten met de hand pffff maar geniet er van daar is het voor toch?
    liefs christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!