vrijdag 29 april 2016

"Kleine projectjes die toch groot worden",....


De maand april is hier altijd een drukke maar zeker gezellige maand met etentjes, feestjes en verjaardagen.

Ons jongste kind is alweer 26 jaar geworden
en mijn maatje 49 wat toch ieder jaar weer bijzonder is 
en wij er bij stilstaan dat het niet zo gewoon is dat je een jaar ouder wordt,....


Gisteravond een gezellige verjaardag gehad van mijn schoonzusje 
en daar kreeg ik te horen dat het wel lang geleden was dat ik een berichtje had geplaatst.

Mijn nichtje
(mijn schoonmoeder zei altijd mijn tantezeggertje)
 had wel verwacht dat ik mijn haakblokken hier liet zien,....
;o)


Huisje februari ben ik aan het quilten
 en is een klein project wat je vrij snel af kan hebben.

Een klein project wat door zijn 12 huisjes toch wel een groot project is maar niet zo aanvoelt 
omdat je een klein schattig quiltje aan het maken bent,....


Week 1 van de Scheepjes Cal  2016 met een erg leuk popcorn patroontje is ook zo'n project.

Nu 4 blokjes haken per week om straks een heerlijke grote deken te worden 
en helemaal niet aanvoelt als een groot project,...


Op smoelenboek liet iemand foto's zien van de Scheepjes Cal 2014,
helemaal in het wit gehaakt.

En natuurlijk kon ik het niet laten om week 1 van de Scheepjes Cal 2014 de 6 blokken te haken.

6 Blokken per week haken voelt niet als een groot project maar is het natuurlijk wel!


Week 2 van de Scheepjes Cal 2016 met de stersteek ligt in het laatje waar ik de blokken bewaar
en straks heerlijke dekens worden,...

Wat heb ik toch een zwaar leven,...

Fijne vrijdag
en lieve groetjes,
Wilma

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zoveel verschillende projecten (én technieken) onder handen te hebben! Je kunt lekker afwisselen. En inderdaad als je een project in stapjes doet, lijkt het minder groot :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig die huisjes. En je hebt het haakvirus goed te pakken. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog met de jarigen !
    Met al die mooie beetjes heb je wel een boel gedaan :0))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had het gevoel dat ik niet veel had gedaan de laatste weken en toch als je het zo bij elkaar ziet...

      Verwijderen
  4. Love your crochet blocks, and the lovely applique block.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de jarigen, het is inderdaad iets om dankbaar voor te zijn :)
    Ik doe ook iedere keer een vreugdesprongetje als ik weer een post van jou voorbij zie komen, het leest altijd zo gezellig en ik geniet van je mooie werkjes.
    Fijn weekend alvast x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We vervelen ons tenminste niet Wil...;-) Succes met alles en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat je ouder mag worden, is inderdaad iets om te vieren !
    En jij maakt altijd zulke mooie dingen ! zucht.
    Heb ook weer even heerlijk bij zitten lezen, ik geniet ook altijd erg van je mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zouden wij zijn zonder hobby. Geweldig dat haakwwerk.
    Fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je ook aan het haken bent, mooi zijn je blokken geworden!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met de jarigen! April was ook weer lekker creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie blokken heb je gehaakt... Ja, leuk is dat toch hè: die kleine stukjes bij elkaar die samen iets heel groots vormen. Als je maar geduldig doorgaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met beiden. Je blokken voor de cals zijn mooi geworden. Het huisje is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk he al die projecten heel fijn als je het allemaal nog kan doen.
    Je bent echt met veel mooie dingen bezig geniet ervan net zoals van de jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!