maandag 4 april 2016

"Totdat het 20 april is",....

De laatste klosjes worden aan de quilttop gezet,...

Zaterdag was er heerlijk weer voorspeld maar toen ik met mijn slippers en minder warme kleding door het huis heen aan het banjeren was
en vaak naar buiten keek om te zien of de zon al kwam,
 merk je al snel dat het met deze voorspelling niet goed kwam,....


Zaterdag dus geen weer om in de tuin bezig te zijn 
en daarom even naar Elst om de Scheepjes Colour Crafter op te halen voor mijn deken die vanaf 20 april online komt,.....

Als het goed is deze kleurtjes maar je moet niet raar staan te kijken als de kleurtjes toch nog veranderen!


En als je dan toch moet wachten op het patroon voor de deken maar wat bolletjes meegenomen om een sjaal te breien uit dit boek want ik heb ook niets te doen natuurlijk tot 20 april,..
*Ü*


Omdat er al zoveel steken op de pen staan is het niet zo goed te zien dat het een punt aan het worden is,.....

Ik geloof wel dat mijn hoofd sneller gaat dan mijn handen!

Fijne week en groetjes,...
Wilma

10 opmerkingen:

  1. Leuke sjaal en succes met het wachten..... zijn trouwens wel helemaal jou kleurtjes en ik kan nog ff tot 20 april nadenken hoe of ik de Cal ga haken. Tot nu toe ga ik voor één kleur, maar ja welke.... Fijne week X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je nagaan hoe snel je hoofd werkt ; 0)
    Ik vind dat je handen heel mooi en snel gaan :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes Wil,sterkte met wachten...maar je kleurtjes zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n werkje tussendoor... Ben benieuwd naar je deken...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren heb je uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhh heerlijk, je gaat ook meedoen met deze cal. Ik ga je vorderingen volgen hoor! Houdt je ons op de hoogte?
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je deze CAL gaat maken, wat een leuke projecten!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleurtjes weer en ook je sjaal wordt zo mooi. Ik ben heel benieuwd en ja, de voorspellingen van het weer waren heel anders dan de werkelijkheid. Fijne dag nog en groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt een leuke sjaal! Je bent al vast voorbereid op de komende winter.....maar eerst maar eens kijken of het eindelijk Lente wil worden hè? Met zonnetje graag! Je klosjes zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!