donderdag 7 april 2016

"Op een regenachtige donderdag",....


Boven in mijn hobbyhok wordt het steeds netter maar toch is het bij mij altijd de vaag hoe lang zoiets blijft want een rommelkont zal ik altijd wel blijven,....

Maar voor nu is het heerlijk vertoeven in mijn eigen,
 toch best wel nette hobbyhok!
Als je dan tijdens het prikken van vingerhoedjes om je heen kijkt is het niet minder genieten van alles wat je in mijn hobbyhok tegen komt,....


Er hangen gezellige feestelijke sliertjes met die kleine vingerhoedjes aan de roede van de boekenkast.

Genoeg te doen hier in het huisje van Kuin 
en dan heb ik het niet alleen over poetsen en opruimen,....
Heerlijke projecten om mee bezig te zijn!


In een map liggen de Stonefields blokken waar ik nu met de tweede maand bezig ben.
Het is nu niet een project wat opschiet bij mij maar daar heb ik vrede mee 
en maak nu 1 maandpatroon per maand,..

Ideaal patroon voor een mand vol met roze en blauwe lapjes die hier al jaren liggen.

Waar het door komt weet ik niet maar het is moeilijk stoppen met deze blokken
en wil je het liefst alle blokken achter elkaar maken
maar er ligt meer waar ik zo heerlijk mee bezig ben,....


Het laatste blokje voor de maand April wordt nu gemaakt 
en hoop eigenlijk dat het snel mei mag worden,..
;o)


Voor deze quilt kreeg ik van ons jongste kind erg leuke lapjes met stippen.

Die liggen nu in de map bij de blokken gewoon te wachten totdat het 1 mei is,...

Nu het laatste blokje voor deze maand afmaken.
Kan nog mooi voordat ik om half 3 de kleinzoons ga halen van school,...

Zal ik een paraplu nodig hebben?

Lieve groetjes,
Wilma

8 opmerkingen:

  1. Wat schieten jouw vingerhoedjes al op. Bij mij ligt dit weer even stil. Ik ben een grote bloemenquilt aan het doorpitten en moet nog een rand en dan kan ik hem afbiezen. Ja, de Stonesfields is en blijft een prachtige quilt. Nog een fijne dag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je vingerhoedjes! Enne je Stonefields-blokken schieten ook al op. Misschien ga ik daar ook wel mee verder nu k de top van Bountiful Life af heb... Thanks voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo onwijs leuk om bij jou ook weer de vingerhoedjes te zien :-) op dit moment is dat het enige op quilt gebied dat ik heb liggen.Af en toe pak ik ze en zet er weer een paar bij aan en dan ga ik weer door met borduren....ik vind jouw gekozen kleurtjes prachtig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke projecten komen er voorbij bij je op deze regenachtige donderdag!! Fijne steekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig ... schrijf ik net over zonnetje op donnerdag ...
    Je hebt wel gelijk ... t heeft hier ook wel (eventjes;o) hard geregend !
    Ik wist niet dat je sliertjes Vingerhoedjes maakt eerst ?!
    Ik doe steeds een vingerhoedje per vingerhoedje aan de lap erbij ;o)
    Lieve kleurtjes stone-field-lapjes :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker rommelen zo in je hok met al die leuke projecten! Heb je de plu nog nodig gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, je vingerhoedjes! En mooie kleurtjes gebruik je voor de Stonefields... dat gaat ook weer een schitterende quilt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was weer genieten op je blog wilma.
    Wat een mooie dingetjes zag ik weer bij je.
    Gr.Petra Schaap.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!