zaterdag 16 april 2016

"U heeft een VIRUS!!",....


De omslagdoek die nu een keer werd gebreid is af 
en zeker al menige keer gedragen.
De bolletjes in de rand hebben heel wat tijd in beslag genomen
en was dan ook wel erg blij toen het laatste bolletje van de breipen af kwam rollen,...


In de opruiming vond ik 6 prachtige bolletjes 
wat precies goed is voor de volgende sjaal.
Gewoon lekker simpel,....

 Het brei-virus weer terug van weggeweest!

U heeft een VIRUS!!


Aanstaande woensdag begint de Scheepjes Cal 2016 
en heb net een proeflapje gehaakt,....

Kijk er met veel andere zo naar uit dat de eerste 4 blokken online komen te staan!!

U heeft een VIRUS!!


Het maken van quilts is een waar virus!!
Wel een virus waarbij weleens iets blijft liggen.

Niet omdat je het niet mooi vind,
 want dan gooi ik het heel makkelijk weg,
gewoon omdat er zoveel moois op je pad komt
en ik weer veel te enthousiast aan iets nieuws begin,...


Zo zag ik net tussen oude foto's de Seven Sisters.
Deze ligt misschien al wel 10 jaar te wachten!!

Waarom maak ik als ik brei of haak het wel af voordat ik iets nieuws begin 
en met patchworken niet?

U heeft een VIRUS!!


Deze hartjes komen uit dezelfde tijd 
en moesten ineens plaats maken voor ,.... ?

Er zit zelfs nog een quiltnaaldje in!!

Ja,
ik heb een VIRUS!!

Fijn weekend,
Wilma

27 opmerkingen:

  1. Helemaal niet erg zo een virus! Als je computer het maar niet heeft. Fijn weekend. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal niet erg zo een virus! Als je computer het maar niet heeft. Fijn weekend. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk virus heb jij ik denk dat ik hetzelfde heb. Helemaal vergeten om de Scheepjes cal te vermelden net. Oeps die lijkt me ook zo leuk. Ik doe ook mee. Je proeflapje ziet er mooi uit net als je andere breisels en quiltwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij zit dus ook de dagen te tellen? Alsof ik niets te doen heb zit ik te wachten....

      Verwijderen
  4. Jaaaa.....dat virus dat weet wat en het is zo heerlijk besmettelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi... Yvonne....
      het is heel besmettelijk!!

      Verwijderen
  5. Een besmettelijk virus, maar van de soort waar je gelukkig niet ziek van wordt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig bestaan er ook fijne virussen... Nu maar hopen dat je lang 'besmet/ziek' blijft. :-)
    Vroetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk blijf ik nog jaren besmet...
      Groetjes!

      Verwijderen
  7. Er zijn ergere virussen Wilma! Geniet er maar gewoon van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi je breiwerk en zelf... ben ik aan de haak geslagen...
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haken is net zo besmettelijk!
      Vandaag komen 2 schoonzusjes op de borrel dus niet ijverig aan het handwerken. Wel met allerlei lekkers. .
      Fijne zondag...

      Verwijderen
  9. Wat heb je weer mooie projecten, en dat virus, geloof dat we er allemaal wel een beetje last van hebben (lol) Beter dan een virus in de computer.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel beter!! Daar kan ik zo kwaad om worden. .

      Verwijderen
  10. Ik hou het maar bij mn lapjes virus ; 0)
    Maar jou haak en brei virus lijkt me ook wel een heerlijk en bij jou chronisch virusje :0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is wel goed om het bij je lapjes te houden. Ik vind zoveel leuk om te doen. ..

      Verwijderen
  11. Your work is so delicate, love your seven sisters and the applique heart.
    Greetings,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die bolletjes aan je omslagdoek kunnen wel tijdrovend zijn geweest om te maken, maar dan heb je ook wat! Prachtige afwerking van een mooi werkstuk.
    Voordeel van jouw brei- en haakvirus is wel dat je geen spoor van draadjes en stofsnippers door heel het huis vindt.
    De Seven Sisters wel afmaken, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ga ik zeker afmaken... vind hem nog steeds mooi...

      Verwijderen
  13. Ach ja, er zijn ergere dingen denk ik altijd maar ...
    Meestal zie ik alleen maar lapjes bij je, dus grappig dat je ook haak-en breiwerk laat zien! En je bent overal goed in...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bloos!!
      Soms even een uitstapje naar een andere techniek.

      Verwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!