vrijdag 13 mei 2016

"Blokken maar!!",....


Zodra ik op woensdag tijd heb wordt het nieuwe patroon van de ScheepjesCal 2016 uitgeprint
en worden de eerste steekjes gehaakt.

Soms ben ik wat langer bezig omdat je wat minder tijd hebt of dat het patroon lastig is,...


Week 3 was dus een wat lastiger patroon maar met behulp van de video kwam het toch helemaal goed.

De gehaakte blokken worden geblokt.
(met behulp van speldjes laten drogen)

Dit heb ik nog nooit gedaan maar nu het stapeltje al zo groeit
en de blokken niet allemaal mooi vierkant zijn,
moet ik misschien toch maar op zoek naar Eucalan wat heerlijk werkt en ruikt met het blokken,....


Week 4 de golfjes waren niet moeilijk 
en erg leuk om te haken.

Deze blokken trekken scheef door het patroon van de golfjes 
en door deze toch maar beslist om netjes te gaan blokken.

Het is wel fijn om te zien dat deze blokken bij de andere haakster ook scheef trekken!!
*Ü*


Natuurlijk kan ik het niet laten om de blokken al neer te leggen en te kijken hoe het wordt
en ik moet zeggen dat ik het nu al mooi vindt!!

Huiswerk voor deze week klaar 
en verder met het huisje van maart,.....

Fijne vrijdag, allemaal!
Wilma

14 opmerkingen:

  1. Ohhh wat zijn ze mooi Wilma. Ik heb de patronen wel opgeslagen, maar ben er nog niet over uit! Zal ik wel, zal ik niet...., maar nu ik jou blokjes zie. Tja, toch maar op zoek naar garen. Groetjes, Ina X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt echt prachtig en wat een kleurtjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het mooi, ik heb me kunnen beheersen maar als ik dit zo zie.......

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi Wilma! Ik doe ook mee met de CAl en vond blok 3 erg lastig, uiteindelijk is het gelukt! Je gekozen kleuren zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Wilma, wat kan jij dat goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei! Dat zijn mooie blokken! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi jou blokken ook.
    Ik haak iedere week 5 , en ja week 3 even goed het filmpje en opletten.
    Blokken had ik ook nog niet gedaan. Doe nu als ze af zijn, en word mooi zo
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige blokken Wilma, je gebruikt mooie kleurtjes!
    Lieve Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De blokken zijn stuk voor stuk kleine kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!