donderdag 19 mei 2016

"De dagen vliegen voorbij",...


De dagen vliegen voorbij,..

Het lijkt steeds sneller te gaan terwijl er nog steeds 24 uur in een dag zitten,
7 dagen in een week
en 30,
 soms zelfs 31 dagen in een maand,....


Het huisje van de maand maart is af
en dat wij nu al in mei zitten zal mij werkelijk een worst wezen,...

*Ü*


Gistermiddag gekeken bij schoolvoetbal van ons middelste kleinkind,
eigenlijk zeg ik altijd coole kleinkind omdat het middelste niet zo leuk klinkt volgens mijn coole kleinzoon,... 
;o)

Hij werd met zijn vriendjes nummer 1 in de pool en wat was hij trots,
die coole kleinzoon van mij!

En vooral bij je kinderen en kleinkinderen zie je zo goed hoe snel de tijd gaat
en kan ik bijna niet geloven dat mijn coole kleinzoon 10 jaar wordt van de zomer,..

Ohio sterretje voor Phebe,...

Het zal ook wel het aard van het beestje zijn dat ik druk door het leven ga
en dat terwijl ik niet eens buiten de deur werk!

Ik zou tijd over moeten houden 
en toch kom ik altijd tijd tekort,....

Het zal ook wel te maken hebben met al dat moois wat je zo graag maakt!

Pieced Pyramid,...

Mijn koffie is op,
mijn verhaaltje eigenlijk wel klaar voor vandaag,
dus tijd om met de stofzuiger door het huisje van Kuin te vliegen,
om straks een blokje te haken voor mijn Cal 2016 want er is weer een week voorbij!!

Doen jullie rustig aan vandaag?
:o)

Lieve groetjes Wilma.

Oh ja,
vergeten jullie niet naar Geer en Goor te kijken?
Die gaan quilten vanavond!!

12 opmerkingen:

  1. Oh Wilma ik begrijp je helemaal.mijn oudste kleindochter wordt alweer 21 ja echt 21 en ik zit hier met mijn jongstekleinkind van 2 .echt de vliegt.
    Dus genieten dat is het best.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wilma ik begrijp je helemaal.mijn oudste kleindochter wordt alweer 21 ja echt 21 en ik zit hier met mijn jongstekleinkind van 2 .echt de vliegt.
    Dus genieten dat is het best.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma wat maak je weer prachtige werkjes! En inderdaad de tijd vliegt. Nu is mijn puberzoon net 19 geworden, dus oma zijn hoeft voor mij nog even niet, alhoewel.....het lijkt me geweldig! Wens je nog een fijne dag en ga zekers kijken naar Geer en Goor. Groetjes, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat alle quiltsters tijd te kort hebben ( ik tenminste wel en ook ik ben bijna altijd thuis). Hier staat de stofzuiger ook klaar voor de dagelijkse ronde. Dan gauw de boodschappen en dan vanmiddag met de lapjes aan de slag. Hier moet een weddingquilt en een babyquilt gemaakt worden, want hier gaat de oudste trouwen en krijgen wij in oktober ons eerste kleinkind, dus ja je kunt het er druk mee hebben ;))) . Fijne dag, gr. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar wat je in je blog schrijft. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kleuren, je sterretje!
    Bedankt voor de tip; ik ga tv kijken vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tijd vliegt hier ook. Ik schrik daar soms van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal heel herkenbaar.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige blokjes heb je weer gemaakt! En ja, de tijd vliegt met recht voorbij! Onze jongste wordt zaterdag al weer 23...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaan ze Quilten ;o)) Ben toevallig eens een avondje vrij ;o)
    En ja de tijd lijkt steeds sneller te gaan ... helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik al dit moois weer zie, dan krijg ik toch weer zo'n zin om met mijn lapjes aan de slag te gaan ...
    Je blijft inspireren, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De pieced pyramid staat hier ook op het verlanglijstje...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!