maandag 23 mei 2016

"First Aid tegen verveling",...


Zaterdag kwam mijn maatje uit zijn werk 
en had toch maar deze kist meegenomen voor mij.
Echt handig om wat lapjes in te bewaren voor je, zei hij,...
Hoe lief is dat?

Zal ik hem aangestoken hebben met mijn gedrag om in iedere bak lapjes en werkjes te stoppen?


En als je dan een lapjesverslaafde bent neem je de "First Aid tegen verveling" meteen in gebruik 
en na een weekend zonder afspraken liggen er toch 4 Pyramids in,...


Mijn Pyramids wordt een quilt met veel oude stofjes die toch heel wat herinneringen oproept.

In welk project ze gebruikt zijn,
wanneer gekocht,
waar gekocht 
en zelfs soms met een bijzondere herinnering,...

Volgens mij mag je mij wel een lapjesverslaafde noemen!


3 Ohio sterretjes voor Phebe komen uit de "First Aid" 
en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel een erg mooie quilt is 
en heel erg graag mijn eigen Phebe wil hebben!


Met opruimen kwam ik de sterretjes tegen die met veel restjes zijn gemaakt.
Je weet wel van die kleine stukjes die je bewaard 
en eigenlijk te klein zijn om netjes op te vouwen,...

Als er dus 6 kleine wybertjes uit kunnen hadden deze restjes meteen een bestemming,...


Natuurlijk zou Wilma niet Wilma zijn om van deze restjes dan maar gelijk sterretjes te maken,...

Nee,
ik ben echt niet met alles te gelijk bezig!
;o)

Fijne maandag
en als ik naar buiten kijk ga ik mijn "First Aid" maar weer bijvullen met lapjes,....

Lieve Groetjes,
Wilma

13 opmerkingen:

  1. Ja het is niet anders op deze regendag. En dan nog op maandag dat wordt lapjes dag. Mooie kist hoor lekker vol maken met lapjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kistje en dan ook nog kado. Ik blojf jouw kleuren in je quilts erg mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die sterretjes en lapjes... en dan nog een lief die weet waar jij blij van wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kistje, en nog mooier piramides, sterretje van alle mooie lapjes.
    Fijne Maandag, hobby hokje weer hier , regen en nog eens regen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief, zomaar zo'n mooi kistje voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een leuk first aid kistje om mooie sterretjes te innen makr er en :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kistje en leuk hoe je hem meteen kan gebruiken voor al je leuke projecten. Ik kan ook geen snippertjes wegdoen, ik onthoud jouw idee van de sterretjes....groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Alle projecten! Enig! En t kistje? Ook heel handig, veel plezier ervan en er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hè, zulke kistjes. Ik heb een schattig klein houten kistje, waar ik voorgeknipte sterretjes in bewaar. Ik knip juist wiebertjes uit een nieuw lapje, om zo later een sterrenquilt te maken van allemaal verschillende stofjes. Ja ik ben wel eerst begonnen met de restjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker handig, zo'n kistje! En zo lief... Wat mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee om een first aid kistje voor je lapjes te hebben nu. Schattige piramides en sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o, wat maak jij toch mooie dingen !!!
    En wat heb jij een lieve man dat hij zo'n kistje voor je meeneemt. Het is echt heel leuk om daarin een projectje op te bergen !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!