dinsdag 3 mei 2016

"Misschien wel voor mij!!",...


Oh,
 wat verheug ik mij op het mooie weer wat eraan komt!!

Heerlijk in de tuin met je handwerkje 
en hopelijk kan ik het kleine onkruidje laten staan zonder dat ik steeds met mijn handen in de tuin loop te wroeten en op de kop in de tuin sta,....


Huisje februari is klaar
 en hangt even aan een speldje naast januari aan de muur totdat er een goed ophang systeem is,....

Ik weet dat je iedere maand een quiltje ophangt of neerzet 
en toch vind ik het zo fantastisch om ze bij elkaar te hangen!

Zou dat niet ontzettend leuk zijn??


De komende dagen zal ons jongste kind deze niet nodig hebben maar toch zo blij dat ze af zijn,...

Al een jaar ligt er 1 sok te wachten op zijn maatje 
en na een weekendje,
nog niet eens een weekendje,
was daar dan de tweede
en vraag ik mij toch werkelijk af waarom dat een jaar heeft moeten duren,...
*Ü*


Tussen al het gehaak en gebrei door wordt er zo nu en dan een steekje gezet aan mijn Phebe 
en vind het middenstuk vreselijk veel werk
maar wel erg mooi!!

Manlief houd niet zo van deze stijl 
en daar ben ik wel blij mee
want dan zegt hij nu een keer niet,.....

Voor mij!!
;o)

Misschien is Phebe wel voor mij,...

Fijne zonnige dinsdag!!

Lieve groetjes,
Wilma

11 opmerkingen:

  1. Ik vind je Phebe een plaatje... heb net ontdekt hoe leuk appliceren is...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi wordt jouw Phebe, en leuk dat de sokken nu klaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, die Phebe, die weet wat... Ik vind het misschien wel het allermooiste patroon, dat ik ken, en toch ben ik ook nog steeds blijven steken bij dat middenblok, dat toch echt bijna af is. Er komt telkens iets tussendoor, zoals nu weer dat, inderdaad... onkruid in de tuin. Mooie sokjes heb je gemaakt; dat is ook zo leuk om te doen!
    Geniet lekker van alles! Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi handwerk Wilma!
    Heerlijk he, die zonnige vooruitzichten. Fijne week verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie werkstukken en laat dat onkruid maar een keertje spuiten met milieuvriendelijk spul doet het ook goed.Kan jij lekker handwerken in het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De sokken kunnen maar vast klaar liggen, toch -;). Wordt vanzelf weer koud, maar nu eerst genieten van een paar mooie dagen. Schattig die kleine quiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sokken heb je gebreid en de maandquiltjes vind ik snoezig. Phebe wordt inderdaad erg mooi! Geniet van de zon de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor die huisjes en mooie sokken. De Phebe is veel werk maar wordt echt heel mooi.
    geniet van de zon want je weet het in Nederland nooit het is vaak Fiks of Niks.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig maand-quiltje. En je dochter heeft alvast lekkere sokken voor later in het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel tuin en wie weet nog meer af maak plezier voor jou :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig wordt Phebe! En die maandquiltjes zijn allemaal enig natuurlijk net als die vrolijke sokken. Heerlijk genieten de komende dagen in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma