dinsdag 31 mei 2016

"Paashuisje",...


Gisteren werd er nog eventjes een biesje gezet om het vierde huisje de maand april.

Ooit heb ik deze clips gekocht om je een handje te helpen tijdens het naaiwerk
en eenmaal thuis zag ik dat het eigenlijk gewoon haarclips zijn
en toch zou ik ze niet meer willen missen,...


Hier koop ik deze schattige huisjes met stof, wolvilt, garen en knoopjes,...


 De quiltjes even met een speldje opgehangen totdat we een roede hebben om ze straks alle 12 aan op te hangen,....

Een lieve schat is op de woensdag bee bezig om van al deze huisjes 1 grote quilt te maken
en ik heb ook lang getwijfeld of ik dat ook zou doen.

Toch ga ik voor 12 kleine quiltjes op te hangen 
en als ik het zat ben kan ik altijd 1 klein quiltje neerzetten,...

Ze zullen met een roede wel wat netter hangen!
;o)


Iedere maand koop ik een doosje 
en ben werkelijk helemaal verslaafd om een heerlijk klein werkje tussendoor te doen,..

Nu even wat vaker want ik loop wel achter natuurlijk,..
Morgen is het  JUNI!!
:o)


Week 3 van de ScheepjesCal 2014 is weer af
 en kan dit ook niet laten om te doen,...

Heb 1 oude bol katoen gebruikt en zie wel dat ik dat beter niet kan doen want die is wel wat anders van kleur. 
De blokken komen niet bij elkaar dus dat zal niet opvallen denk ik,...

Wat is het toch heerlijk om zo bezig te zijn!!

Groetjes Wilma

9 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma,

    ik heb contact gehad met do it creatief en ik ga ook beginnen!

    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk!! Heel verslavend. Ze heeft ze in de webwinkel gezet omdat er veel vraag naar is...

      Verwijderen
    2. hoe zou dat nou toch komen? ;-)))

      Verwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit die rij met huisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om op de eerste dag van de meteorologische zomer zo'n prachtig paashuisje te zien. Je idee om ze alle twaalf aan een roede te hangen lijkt me geweldig! Wat zal dat een leuk effect geven en inderdaad, je kan ook nog eens afwisselen :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes deze kleine quiltje!

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Wilma, Gisteren ben ik begonnen met de panama pyramids. Daar had ik e.a. over gelezen of jouw blog en dat van Phyllis Oh.oh quilts).
    Ik ben lid geworden van de Facebook pagina panama pyramids en daar heb ik toen een berichtje gepost dat ik begonnen was met de PP n.a.v. blogs in Nederland.
    Linda Collins vroeg me toen het volgende:
    Linda Collins Annemiek can you tell me which blogs you saw it on? l would like to check them out, and give the girls encouragement. Thank you.

    Ik ben zo vrij geweest je blognaam te noemen op Facebook.
    Als je dit niet wilt haal ik het eraf.

    Overigens lees ik je blog regelmatig omdat ik het een leuk blog vind.

    Met hartelijke groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma