vrijdag 24 juni 2016

"Rommelkontje",.....


De afgelopen week zijn de 4 blokjes voor de Scheepjes Cal weer gehaakt
en dat was week 10 alweer.
Week 9 de bruine zijn vorige week al gehaakt.

Nog 2 weken met blokjes te gaan 
en dan krijgen we instructies hoe je ze aan elkaar moet gaan zetten
en de week erop de rand,...


Het maken van allerlei speelgoed en de "grote mensen" poppen en beesten blijven leuk om te maken 
en vorig week kwam deze pop af,....


Deze kleine meid is echt speelgoed
 en staat natuurlijk helemaal leuk in een meisjes slaapkamer,....

Wat loop ik heerlijk te rommelen met lapjes en draadjes.


Ook werd er weer eens gerommeld met lapjes voor mijn eigen Dear Jane.
Er zijn drie taartpuntjes bij gekomen 
en het lijkt nu al best op een vrolijke slinger,....

En ja,
er is een makkelijker manier om de boogjes te maken!!

*Ü*


Het middelste blok is van de week gemaakt 
en heeft,
als ik heel eerlijk ben,
wel wat gemopper gekost,...

Wat een vreselijk KL... blok!
Maar als hij dan eindelijk af is,...
JIPPIE!!


Alles met een drupje tijdelijke lijm van Roxanne vast 
en het naaien kan beginnen met het huisje van juni,...

Ik kom de avond wel door terwijl Marc aan het werk is.

met hoeveel projecten kan een mens trouwens bezig zijn?
;o)

Fijne avond.
Groetjes Wilma,......

11 opmerkingen:

  1. Dat zijn erg veel leuke projecten. Ach, en een beetje afwisselig kan nooit kwaad toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met heel veel projecten ... maar de vraag is of je dat leuk vindt.
    Ik kan er slecht tegen, word zo onrustig van al dat werk dat "roept".
    Je popje is een schatje geworden, net als dat lieve beertje op de eerste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Popje is er leuk, ook mijn blokjes Cal zijn af, was niet mijn mooiste blokje.
    Heel veel projecten hoeft niet, maar wel verschillende handwerkjes
    Lekker bezig zijn
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk allemaal..maar dat popje steelt wel mijn hart hoor !!!
    Wat een dotje !!..;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! En toch k eik om ook weer lapjes bij te zien
    Je DJ punten zijn mooi
    Voor mij lijkt dat voorlopig even ...ver van mn bed show...(meerdere projecten in n week zelfs gaat niet lukken..m
    Maar dat zal vast wel weer komen (toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor! En toch k eik om ook weer lapjes bij te zien
    Je DJ punten zijn mooi
    Voor mij lijkt dat voorlopig even ...ver van mn bed show...(meerdere projecten in n week zelfs gaat niet lukken..m
    Maar dat zal vast wel weer komen (toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan bijna niet reageren bij je Wilma. Er zit een enorme vertraging in. Hebben meer mensen daar last van? Je hebt zo te zien weer lekker veel projecten om uit te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk ja en zoveel projecten tegelijk dat probeer ik erg in te dimmen maar het huisje ziet er erg mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Wilma nog even door zetten en je hebt een prachtige Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk om te zien dat je met meerdere projecten bezig bent Wilma, haha hier is het al niet anders. Vind je nieuwe Tilda popje ook zo'n schatje. En dan het nieuwe blok, pffft...wat een werk moet dat geweest zijn maar hij is prachtig hoor!
    Fijne dag, liefs Ingridx.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap zoveel projecten ,ik hou het er bij eentje de Farmers Wife quilt en als de top af is begin ik meestal aan wat nieuws.

    Gr Olga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma