dinsdag 9 augustus 2016

"Wilma, wat doe je toch"?,....


Hier valt momenteel niet zoveel te zien omdat ik heel wat uurtjes besteed aan het quilten van mijn Hopequilt.
Echt zo'n werkje dat je denkt wat moet ik nu toch laten zien in mijn huisje op het internet,....

De steekjes die gezet worden hebben jullie nu wel gezien,...


De blauwe streepjes met de met water verdwijnende stift ook ,... 

Zelf vind ik het al jaren fijn om aan verschillende dingetjes te werken 
en merk nu toch ook wel dat het allemaal wel erg lang duurt voordat we weer onder een quilt kunnen kruipen,....


Vandaar dat ik op het moment niet zoveel onder handen heb 
en veel zit te quilten,
wat voor mij zo rustgevend is.

Heerlijk je gedachten laten gaan 
en ik kan je vertellen dat die hersens werkelijk nooit stil zijn!
;o)


En deze foto?

Gewoon een leuke foto waar 2 projecten op staan die ook niet af zijn gemaakt omdat de kleuren van de weddingringquilt mij iets te romantisch zijn
en toch de laatste ringen ook maar eens gemaakt moeten worden!


Nu verder met quilten want er MOET gewoon een quilt afgemaakt worden!!
:o)



8 opmerkingen:

  1. Dappere voornemens! Gewoon doorgaan, dan kom je ervanzelf! Ik herken het verschijnsel, veel projecten, dus het duurt wat langer, maar je komt er echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor je blog is het altijd een beetje jammer als je alsmaar aan dezelfde quilt bezig bent.
    Maar wat maakt het uit, als we kunnen genieten van deze schitterende quilt in wording!
    Een plaatje is het.
    Trouwens... die romantische weddingring vind ik ook mooi hoor, kan toch niet romantische genoeg zijn? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes kun je er ook door laten zien :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. groot gelijk!!
    Ze zijn alletwee zo mooi!
    Veel plezier!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was fijn om weer bij te lezen op je blog !
    En ja, soms heb ik ook last van te veel projecten en duurt het te lang voor er echt iets af komt .... maar ach, we zijn in ieder geval van de straat af !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie quilts heb je onder handen zeg, maar soms willen we inderdaad iets afhebben weer he.
    Geeft weer voldoening en plaats voor iets nieuws toch................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!