vrijdag 9 september 2016

"Een nieuw beginnetje",....


Om aan de klosjesquilt te werken was ik ineens helemaal beu.
Niet om de klosjes te naaien want dat was een feestje
 maar om ze aan de lap te zetten,....

Een mooie randstof erom 
en klaar,
 dacht ik nog,....


En toch is het mooier om er nog wat klosjes aan te zetten 
en aan de stofjes ligt het niet want er liggen hier nog genoeg restjes om er nog vele te maken.

En als er dan toch een stempel mee gaat naar huis,...


Ook een "appelklokhuisjesstempel" kwam naar het huisje van de Kuintjes
en natuurlijk heb ik nu een goed excuus om voorzichtig wat klokhuisjes te stempelen en te knippen.

Wat wil ik al lang een klokhuisjesquilt maken!!


 Waarom dit ineens mee naar huis kwam?

Omdat we een erg leuke hobbywinkel hebben 
en daar 2 oktober mag laten zien hoe je werkt met de stempels die dan ook in de winkel liggen 
en in de webwinkel te verkrijgen zijn,....

Natuurlijk mocht ik niets nieuws beginnen maar hier kan ik werkelijk niets aan doen.

Je moet toch een beginnetje hebben van de klokhuisjes om te laten zien?
;o)


11 opmerkingen:

  1. Ben gaan kijken via je link of ik de quiltstempels kon vonden maar dat is nog lastig op deze site,kun jij vertellen of je de stempels daar heb gekocht?

    Gr Jo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jo. Ze zijn besteld en worden in webwinkel gezet als ze binnen zijn. Allerlei verschillende stempels om te smullen... 😉

      Groetjes Wilma

      Verwijderen
  2. We zoeken steeds een excuus om met wat nieuws te beginnen en.... Tis je gelukt. Gewoon lekker doorgaan. Gr. Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de klossen gaat het vast ooit goedkomen en die klokhuizen om te smullen maar NEE ik ga het niet doen (lol) geniet van die van jou. Zwaaizwaaai

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd spannend een nieuw begin en dan komt vanzelf het klosjesvirus wel weer terug over een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De quilt is de moeite waard om af te maken, en hij ziet er al zo mooi uit. Veel succes met de demo.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik 2 oktober afspraken heb, anders was ik even komen kijken hoe dat stempelen in de praktijk gaat! Leuk dat je het aan het uitproberen bent. Zo'n klokhuisquilt zou ik ook nog wel eens willen maken, maar misschien is er ook wel een stempel voor een sterretjesquilt, die staat ook nog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk kan je hier niks aan doen, dit is overmacht toch? :-)
    Lijkt me best moeilijk om die klokhuisjes aan elkaar te zetten, ben zelf niet zo van de ronde vormen.
    Maar zo'n stempel lijkt me reuze handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoek nog een stempeltje van vingerhoedjes. Verslavend hé?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi ineke,
      Mijn stempel is erg klein. Er is een verpakking met 2 vingerhoed stempeltjes. Een grotere en kleinere. Zit wel erg reclame te maken. ... 😉

      Verwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma