maandag 19 september 2016

"Even een plekje wegwerken",...


Zoals je wel zult zien moeten er nog draadjes weggewerkt worden aan oma's sprei maar er zijn nu 3 banen aan elkaar,...


Zie nu op de foto's dat ik de achterkant laat zien en op de z'n kop!

Maar toch mooi, hé?!
;o)


Nu ons nest leeg is zijn wij naar een andere kamer verhuisd,
niet meer op zolder,...

Eigenlijk moeten we nog schilderen maar dat komt wel van de winter
en 
tot die tijd hang je gewoon wat quiltjes neer,...


Zo kwam het dat Cotton Country quilt aan de muur kwam te hangen,...










Wat was het heerlijk om te doen,
al die leuke kleine schilderijtjes borduren
zo van de boerderij op je quilt,...

En nu bedekt hij mooi wat lelijke plekjes op de muur,....

Fijne maandag!

15 opmerkingen:

  1. Piep heerlijk blogje en heel verstandig om het schilderen tot de winter uit te stellen.. Nu nog veel te lekker buiten!
    En prachtig je boerderij-quilt
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schilderen kan altijd nog, even nog genieten van het mooie weer. Wist niet dat je de boerderijquilt ook gemaakt had.
    Was inderdaad erg leuk om te maken.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke quilt die Cotton Country! Is wat voor mijn vriendin die zelf op een boerderij woont. Ik ga Naar het patroon googelen. Fijne wek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je enig idee waar het patroon van je geweldige quilt te koop is/ gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Mieke.
      Hier in Nederland weet ik het niet. Hij is wel te koop bij Red Brolly...

      Liefs Wilma

      Verwijderen
  5. Wat een goed idee om die quilt op te hangen en het is zo'n mooie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die cotton country quilt! Ik heb hem ook, was idd een leuk werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, jouw sprei is ook aan de achterkant mooi!. Ik heb van de cotton country alle stitcheries gemaakt, maar gebruik ze ergens anders in, was super leuk werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je country quilt, overigens is de quilt op jullie bed ook niet verkeerd! Gezellig je blogje gelezen in mijn pauze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke blog heb je.
    Ook het rode country quilt is erg mooi.
    Veel hobby plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je sprei wordt prachtig en dan de countryquilt wat is dit toch een mooie een leuke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor, dat rode cotton country quiltje. Ben van plan dat ook nog eens te maken. De grote quilt is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat redwork. Je ziet het de laatste tijd niet zo veel meer langs komen maar ik vind het erg mooia's sprei wordt ook een beauty, je schiet lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige stitcheries... Echt een prachtige quilt. Je sprei vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je haakwerk word prachtig, maar die mooie rode stitcheries vind ik echt helemaal geweldig, mooie quilt hoor..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!