maandag 5 september 2016

"Heerlijke troep en 100 dingen te gelijk",...


Soms doe ik mijzelf verbazen hoeveel troep ik kan maken.
Natuurlijk weet ik het ook wel maar als ik dan even wegloop om iets op te halen schrik ik er toch van dat ik in zo'n korte tijd zo'n troep kan maken.

En het is nog heerlijke troep ook nog!!
:o)


De doezeldoeken en spuugdoekjes die gemaakt zijn de afgelopen week zijn vanmorgen naar het atelier gebracht dus die zijn al van de eettafel af.
Moet je nagaan hoe het er toen uitzag!

Al dat moois laat ik niet hier zien want dan wordt het hier een baby blog met allerlei baby-spulletjes.
Op de facebookpagina Wil-qwilt laat ik al dat moois zien,...

Hier laat ik wel de sterretjes zien waar ik de laatste tijd druk mee ben 
en steeds weer het verander totdat het helemaal naar mijn zin is,....
en tot die tijd wordt het steeds weer uitgehaald!!
*Ü*


De Rinske Stevens huisjes liggen op tafel omdat zoals je ziet het biasbandje er langs op gezet moet worden. 
Een klein werkje wat ik mooi even tussendoor kan doen.

Wat is het ontzettend verslavend om dit te doen met het vilt!
Wil toch ook wel graag de achterlap maken waar je het quiltje op vast kan maken met eronder een kalender. 
Moet dan nog wel op alle quiltjes klittemand maken.
Loop al maanden te verkondigen dat ik die niet ga maken 
en ineens helemaal van gedachte veranderd,...

Ja, soms word ik weleens moe van mijzelf,...
heeeeel moe!
;o)


7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke verhaal, iets doen waar je blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke verhaal, iets doen waar je blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je nooit veranderde zou je ook niet zo creatief zijn, denk ik. Je sterretjes worden erg mooi en ik zal eens kijken of de Wil-qwilt al op facebook staan. Hele leuke naam trouwens. Geniet verder van deze dag en groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, en de rommel maar ook het veranderen van idee. Niets zo veranderlijk als de mens ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee joh....dat is geen rommel dat is gewoon een creatief proces! Heerlijk juist, dan zie je dat er geleefd wordt!
    Je hebt weer een enig huisje gemaakt, mooi hoor met die kleine stukjes vilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ja, het kan hier ook vol liggen. Soms benauwd het me, maar het is ook gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!