maandag 12 september 2016

"Het tempo zit er weer in!!",...


Ondanks dat er wekelijks veel babyspulletjes worden genaaid zat het tempo er wel in vorige week.
Nu manlief weer fulltime werkt merk ik wel dat ik sneller mijn hobbykamer opzoek om daar wat uurtjes door te brengen met veel moois,...


6 maanden zijn klaar en het wordt al een leuk stapeltje met maandquiltjes
en ja,
 ik weet dat ik achter loop maar dat boeit mij eigenlijk niet zo.

Gewoon rustig aan heerlijk een klein quiltje maken!


Hier hoef ik toch niets over te zeggen, toch?!


De maand juli heb ik meegenomen bij "do it creatief" 
en kan nu beginnen met het vastzetten van de onderdeeltjes,...

Wel handig dat je kan aangeven dat je de maandquitjes wilt maken 
en zo de pakketjes gereserveerd liggen voor je 
en je ze kan meenemen wanneer je eraan toe bent,...

Woensdagochtend ben ik daar voor de bee 
en wil dan de maand augustus wel weer meenemen.
Ben nu al benieuwd hoe die eruit ziet,...

Fijne maandag,

19 opmerkingen:

  1. Ze zijn allemaal even leuk Wilma, jouw maandquiltjes. Is het een combinatie van werken met vilt en stofjes? Heerlijk toch hè, dat we deze hobby hebben. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een combi van stofjes en wolvilt. Heerlijk om te doen en een leuk huisje als resultaat. .

      Liefs Wilma

      Verwijderen
  2. Leuke huisjes en prima in je eigen tempo: niks mis mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke huisjes, fijn dat je de gang weer krijgt, daar ben ik wel een beetje jalours op😊
    Liefs Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt vanzelf wel weer. Heb maanden niet zoveel gedaan en als het dan komt... heerlijk...
      Komt bij jou ook wel weer goed!

      Verwijderen
  4. Heel leuk en mooi jou huisjes maand quiltjes.
    Later staat het niet vermeld dat je achter bent
    Fijne handwerk week
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha... ja daar heb jij ook weer gelijk in!! 😀

      Verwijderen
  5. Leuk zijn ze Wilma en wat fijn dat DH weer hele dagen kan werken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die lieve huisjes. Van wie is dit een BOM?
    Groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De huisjes zijn van Rinske Stevens. 12 huisjes in een jaar. Eventueel met een achterlap waar de kalender aan opgehangen kan worden...

      Verwijderen
  7. Enig! dat mooie blauw met die witte bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al die huisjes. Komen ze per maand in een frame te hangen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit een tunnel aan de achterkant zodat je ze in een frame kan hangen. Toch ga ik voor de achterlap waar ik hem aan ophang samen met een kalender... 😊

      Verwijderen
  9. Wat een schattige huisjes, je bent al aardig bij!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldig die maandquiltjes! Maakt het uit of je uit de pas loopt, want die maanden komen toch elk jaar weer terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoeperige huisjesquiltjes, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!