donderdag 15 september 2016

"Plakhanden",....


Soms baal ik er wel eens van dat ik met zoveel te gelijk bezig ben maar toch hoort het wel erg bij mij.
Soms doe ik dit 
en soms weer even wat anders.

Het continu aan hetzelfde bezig zijn gaat mij zo snel vervelen,...


Zo heb ik ineens weer de taartpuntjes voor mijn eigen Dear Jane quilt gevonden 
en zijn er toch 4 gemaakt ondanks de plakhanden door het warme weer,....


En kijk eens wat wij op de zolder hebben gevonden van het oude huis van ons jongste kind?

Wil jij die mam?

Tuurlijk!!

Hup in de auto 
en straks kan het opknappen beginnen,....


En als je dan toch bij het jongste kind in het oude huis in de stad gaat eten is het ook wel even leuk om bij Pipoos te gaan kijken 
en omdat het erg warm was bleef er wel wat aan je plakkende handen hangen!
*Ü*

Het moest niet zo leuk zijn allemaal!!

Morgen koeler dus houd het nog 1 dagje vol,...


10 opmerkingen:

  1. ja gelukkig dat het wat minder warm wordt,want het is wel extreem zo half september hey.gr.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve lapjes heb je gekocht. Tja het is erg warm, maar gelukkig gaat het wat afkoelen.
    Mooie punten voor de Jane heb je gemaakt ondanks de warmte.
    Prachtige stoel, zit misschien iets minder, maar het oog wil ook wat toch? Succes met opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen blijven er aan je handen plakken....*Ü*....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie taartpunten erbij Wilma. Op het etiket na heb ik eindelijk ook weer van een UFO een Affo gemaakt. Een mysterie quiltje ooit uit Quiltnieuws. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enzo groeit je Jane toch stukje bij beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo herkenbaar jouw probleem. Ook ik werk aan meerdere projecten tegelijk. Soms heb ik het idee dat ik eerst een project af ga maken en dan pas doorga met een volgend maar dit lukt mij niet. Teveel leuke dingen en afwisseling werkt bij mij goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie punten, je Jane groeit mooi door.
    Dat met van alles en nog wat bezig zijn herken ik ook, de variatie vind ik heerlijk en af en toe is er ook wel wat af.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat je veel afwisselt van werkjes, begrijp ik goed, omdat jij steeds bezig bent en het anders gaat vervelen, zoals je zelf zegt. Ik handwerk pas sinds 2011. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik heb ook wat veel aan projecten liggen omdat ik steeds weer 'verliefd'wordt op iets nieuws. Maar ik probeer nu wel echt wat dingen af te maken, omdat het momenteel echt te gek geworden is ! Maar na die leuke workshop van Betty Prins over haar Weddingring quilt kriebelt het wel weer heel erg ...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!