maandag 26 september 2016

"Soms een beetje dom",....


De agenda staat erg vol met afspraken 
en ondanks dat alles netjes wordt opgeschreven werd ik verrast door een lieve schat die op de koffie kwam,...

Gelukkig kent ze mij goed
 en is ze altijd welkom in ons huisje
en kon ze er vreselijk om lachen dat ik zo verbaasd keek toen ze binnen kwam,...

Wie komt nu om 10,00 uur aan de deur op zondagmorgen?!
Zeker Jehova getuigen om een blaadje te geven! 

Wat een seniorenmoment!!
*Ü*


De laatste blokken voor de tweede rij taartpuntjes zijn klaar 
en kunnen aan mijn eigen Dear Jane quilt!!

Doe mij niet na met de schulprand want dit is niet de makkelijkste manier,...

Een lange lap eraan zetten 
en daarop de schulpjes tekenen is zoveel makkelijker, 
maar ja,
alles al geknipt,
aan elkaar
 en de stof op,...

Nee, geen seniorenmoment 
maar meer een blondjes actie!
*Ü*


Mijn Cabbage Rose Rabbit wacht op een gezellig plekje 
en ik vind hem helemaal geslaagd,...

Het blijft leuk al die Tilda patroontjes,...

Deze Wilma houd ervan!!

Fijne begin van de week, lieve lezers,....


19 opmerkingen:

  1. Zo ver als jij al bent Wilma. Hoe vonden de dames van de Bee deze Dear Jane?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie punten en ik ben heel bekend in de seniorenmomentjes, hebben wij allemaal toch een beetje last van, toch...?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, mooi mooi vind ik alles wat je laat zien. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk bijgelezen bij jou en erg van je haas en je Jane! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk bijgelezen bij jou en erg van je haas en je Jane! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jane ziet er erg mooi uit en achteraf ziet niemand hoe de schulpjes eraan zijn gekomen. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie punten, en het konijn is prachtig
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt jouw Dear Jane Prachtig !! Zo mooi met jouw kleuren !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat word je Dear Jane mooi!Hij ligt bij mij nog in de WIPmand....;-) Maar ooit...dan komt hij af!En over seniorenmomentjes,wie heeft die niet.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd gezellig 'onverwacht' bezoek! Heel herkenbaar hoor!
    Prachtig wordt je Jane, je gaat lekker, wie weet kan je deze winter al doorquilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er fantastisch uit, je quilt. De kleuren zijn zo warm

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhhh die Dear Jane....zucht....wat prachtig!!!!! en je konijn vind ik ook helemaal geweldig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie punten voor je DJ :o))
    Gelukkig was je thuis .... heb ik ook weleens gehad ;o)
    bijna senior momentje dan :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O Wilma wat is je Tilda konijn leuk geworden. Ik heb hem ook al besteld maar wacht nog steeds op de postcode. Ik vind hem super!
    je DJ wordt prachtig mooi in jou kleuren.

    Fijne week en groetjes. Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je al ver met je punten, en wat wordt dat mooi! Ik ben blond dus ik zie niet helemaal wat je nou verkeerd doet met die uniepunten met boog. Ik teken ze ook gewoon, al heb ik wel een mal gemaakt inclusief de boog, die bij mij iets minder uitgesproken is. Zo haal ik uit één baan stof 15 punten. Succes met die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig wordt je Jane en wat is het konijn schatiig,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vraiment MAGNIFIQUE votre courte pointe, et très craquant ce joli lapin ! Je me délecte toujours autant en parcourant votre blog, Merci Wilma, tout est vraiment TRES BEAU ! Maria (http://www.montanapatch.canalblog.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi word de Jane...en konijn lijkt me echt zomaar uit de winkel komen...super geslaagd.
    Groetjes en fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je dear jane is werkelijk schitterend hoor............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma