maandag 17 oktober 2016

"Baby Jane",....


Vorige week verder gegaan met de taartpuntjes voor mijn eigen Baby (Dear) Jane.
Een spannend moment of al die puntjes netjes om de top passen 
en hoe blij word je dan als het past!!

Het quilt-rek zie je bijna niet meer met al die projecten erover waar ik mee bezig ben,....
en als je dacht dat dit alles was!


Daarom hangen er ook projecten over de twee bibliotheekkast-trapjes heen
omdat het werkelijk niet meer past!
Aan de klosjes-quilt worden steeds weer wat nieuwe klosjes gezet omdat het een heerlijk werkje is om zonder erbij na te denken te doen,...


Eventjes op ons grote bed leggen om te kijken hoe mooi mijn eigen Baby-Jane wordt.
De taartpuntjes vallen mij een beetje tegen om te doen,
gewoon omdat ik soms wel heel lang bezig ben met 1 puntje.

Het zullen de laatste loodjes wel zijn, denk ik,...


Twee randen klaar en nog twee te gaan,..
Ben wel erg blij dat ik de randen rustig heb gehouden in 1 kleur.
Helemaal zoals ik het had gedacht want dat moet je soms ook nog maar afwachten!

Fijne maandag!


18 opmerkingen:

  1. Wat is je Jane mooi en inderdaad die effen punten brengen rust in de quilt. Fijn dat de quilt lekker opschiet, er ligt tenslotte nog veel moois te wachten. Ik ben benieuwd hoe het met de vingerhoedjes gaat. Ik ben nu met de afwerkbies bezig.Het was een gigantisch project, maar ik ben er tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, en je Ufo's zijn ook mooi om naar te kijken. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!! Ik heb nu 60 blokjes, doe teveel tussendoor 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!!! Ik heb nu 60 blokjes, doe teveel tussendoor 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige projecten ben je allemaal aan het maken zeg.Maar je punten aan je baby-jane lijken mij ook veel werk, maar mooi is het.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi je DJ,ik ben vandaag met mijn eerste punt begonnen :-)
    Vind jou effen pinten erg mooi, brengt idd rust.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor Wilma jouw DJ, nu al met twee mooie randen. De laatste loodjes. Ik ben nog laaaaang niet zo ver!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo ontzettend mooi Wilma, ook je andere projecten. En die kippen-quilt, wauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Of het nu UFO's of AFFO's zijn ze zijn allemaal prachtig! Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt jouw baby dear Jane mooi, vooral de kleuren, en inderdaad een gelukkig gevoel als de randen passen hè. succes met alle leuke werken waar je aan bezig bent

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het prachtig wat je allemaal maakt !
    En je Dear Jane : móóói !!
    Zelf moet ik ook nog de 2 laatste randen maken: de punten zijn allemaal al gemaakt, dus is het alleen nog maar een kwestie van alles aan elkaar naaien. Maar inderdaad: het maken van deze quilt is veel werk, vooral als je het heel mooi wilt doen. Maar dan hebben we straks ook echt iets om met trots naar te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wilma. Dank je wel voor je commentaar op mijn blog. Wat mooi is je baby Dear Jane.Zo mooi de kleuren.Verder zie ik nog veel moois aan de zijkant. Genieten.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma