maandag 3 oktober 2016

"Doosjes met tijd tijdelijk uitverkocht",...


Vorige week is er niet zoveel gedaan hier in het huisje van de Kuintjes.
De week zat vol met afspraken,
 een verjaardag,
naar het theater om Paul de Leeuw te gaan bekijken,
naar het restaurant,
winkelen met de kleinzoons,
een avondje borrelen bij jongste kind
maar ook een crematie,...

Natuurlijk ben je voor je lieve vriendin erbij als zij afscheid moet nemen van haar moeder,....


En gistermiddag was ik in de hobbywinkel,...
Wat een gezellige middag om aan een tafeltje de stempels te laten zien 
en heel veel dames te spreken over hun hobby en zeker ook passie,.....

De vingerhoedjes en klosjes waren er natuurlijk bij!


De sterretjes mochten ook mee samen met een grote stapel sterretjes in vele kleurtjes en motiefjes,....


Dit lapje heeft onderin de tas gelegen 
en ziet er vandaag een beetje gekreukeld uit,...
;o)


De hexjes heb ik gisteren meegenomen met drie verschillende maatjes.
Nu alleen nog een doosje tijd!
Die waren jammer genoeg uitverkocht,...


1x in de 14 dagen komen we bij elkaar om gezellig te patchen 
en onze Nel heeft haar huisjes klaar!!

Nel heeft er een grote quilt van gemaakt 
en nu zijn voor haar ook de eerste stapjes gezet in de wereld van de patchwork!


Ik zal eens kijken of ik deze week wat meer tijd heb want augustus ligt klaar om aan te beginnen,..
Kan natuurlijk niet zo ver achter blijven!!

Hier kan je de stempels en huisjes vinden
(het lijkt wel of ik aandelen heb)
en als de doosjes met tijd er zijn geef ik de link wel even door!
:o)


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk huisjesquilt is dat.
    Je sterretjes zijn ook prachtig van lekker vrolijk geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Wilma, weet je wanneer de doosjes met tijd er weer zijn?..........? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Piep wat een leuk verhaal meid, en als de doosjes met tijd binnenkomen geef je me dan een seintje?:)
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je vingerhoedjes en klosjes quilt.
    Maar die huisjesquilt mag er ook zijn, geweldig mooi.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, als er zoveel moois te maken is dan zou je wel wat blikjes tijd willen inslaan en opentrekken indien nodig! Ik hoop voor je dat je deze week zo'n blikje vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer hé, dat de tijd altijd weer op is! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie werkjes allemaal.
    Als er een doosje tijd is, wil ik er ook wel eentje aanschaffen
    Gezellig blogpost. Zo gaat het er zijn dagen dat je geen handwerkje kunt oppakken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat je het weten als je het winkeltje hebt gevonden waar ze doosjes tijd verkopen....ik kan ook wel wat doosjes gebruiken...*Ü*...

    De sterretjes en appeltjes zijn een plaatje...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma