vrijdag 7 oktober 2016

"In de weer met lapjes!",....


Als je veel babyspulletjes aan het naaien bent moet je natuurlijk ook voor je kleinzoon van 9 maanden heerlijk zachte speendoekjes maken met tricot aan de buitenkant en heerlijk zachte Minky (Teddy) aan de binnenkant,.....


Onze Mick snapt dan ook precies wat de bedoeling is met je speendoekje!
Poetsen langs je neusje 
en als je dan slaapt heerlijk eronder liggen,...

Natuurlijk moest zijn moeder van mij ook even met het doekje op het gezicht gaan zitten omdat ze toch wel bang was dat het mooie mannetje het benauwd zou krijgen!
;o)


In de woonkamer hangen sinds een paar dagen twee hele oude quiltjes,..

De appeltjes,...
De eerste stapjes in de wereld die patchwork heet 
en de patronen van Bobbin waren een uitkomst om te kijken hoe leuk het patchworken zou zijn,....


En de Dwarrelde Blaadjes,...

Ik hoef nu niet meer uit te leggen hoe verslavend ik het vind om met lapjes in de weer te zijn!!


Op de rietenkrans boven de salontafel liggen appeltjes en peertjes van Atelier Bep,...

Of het tot de winter blijft hangen en liggen weet ik niet want ik ben het ook wel weer erg gauw zat.
*Ü*

Oh ik houd zo van de herfst!!
Heerlijk de kachel aan 
en met lapjes in de weer zijn,....


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gezicht jullie kleinzoon. ik ben af en toe ook verbaasd hoe de kinderen in de wagens liggen te slapen in de barnehage. Kan snappen dat moeders dan een beetje ongerust worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Wilma jouw Herfstkrans. Ik houd eigenlijk wel van alle jaargetijden. In de hal heb ik nu op het bankje een herfst decor gemaakt. Staat heel gezellig. Toen wij jaren geleden in het buitenland woonden miste ik vooral het wisselen van de seizoenen. En ook af een toe een frisse wind. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de site van de babyspulletjes?

    Gr Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jessica.

      Weet je het zeker? Ik word er zo hebberig van!! 😉

      http://www.petitjuul.nl/ zo uit de webwinkel bestellen. Grotere artikelen speciaal voor jou gemaakt met stoffen die jezelf uitkiest.

      Veel kijkplezier en groetjes Wilma

      Verwijderen
    2. Sorry mijn mobiel maakt er Jessica van...

      Hoi Jessie! 😉

      Verwijderen
    3. Sorry mijn mobiel maakt er Jessica van...

      Hoi Jessie! 😉

      Verwijderen
  4. Heerlijk herfstig en lieve lapjes(en kleinzoon):0))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben geen herfst mens en al vind ik wintersporten prachtig ik kijk nog liever naar de lente uit, maar de herfst is dit jaar wel heel zonnig en daarom redelijk door te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben geen herfst mens en al vind ik wintersporten prachtig ik kijk nog liever naar de lente uit, maar de herfst is dit jaar wel heel zonnig en daarom redelijk door te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk herfst, je huis is er ook klaar voor, genieten voor je kleinzoon zo'n knuffellapje.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk om voor die kleintjes te prutsen... je hoeft niet te vragen of hij er blij mee is....*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk... lekker binnen met de kachel aan en lapjes onder je handen... hmmmmmm.....
    Groetjes en geniet ze, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!