vrijdag 14 oktober 2016

"Maandhuisje juli",...


En zo mocht ik ineens mee naar de groothandel van Rinske Stevens,...
Ik kijk daar werkelijk mijn ogen uit van al het moois wat ik daar zie 
en eerlijk gezegd word ik daar ook wel een beetje hebberig van,.....

Je ziet hier nog net een stukje van de maand huisjes.


Bij mij is het de maand juli die in de klipjes zat om het biesje op te naaien,....


Inmiddels is hij bij mij af 
en op naar de volgende maand,....


Augustus zijn veel kleine onderdeeltjes geknipt en omdat ik dit vaak meeneem naar de bee ben ik begonnen om de viltjes met een klein drupje lijm vast te zetten zodat ik onderweg naar de bee en weer naar huis geen onderdeeltjes zal verliezen,...

Handige flesjes lijm!!


De maand september ligt ook al bij mij thuis omdat mijn lieve kind deze voor mij heeft meegenomen omdat ze vindt, 
dat ik zoveel voor haar doe,..

Ach heel gewoon toch?


Niet vreemd toch dat ik zo houd van de patronen die Rinske Stevens verkoopt
en gelukkig het hobbyzaakje om de hoek ook!


Het was vrij veel werk maar de aap voor Mick is ook af!

Ben benieuwd of hij de aap leuk vind nu hij ook een lijf heeft gekregen omdat hij van de week het hoofd gebruikte als bal en de grootste schik had,...
:o)


Het liefst maak ik hem nog in allerlei andere kleuren!

Wat een lief snuitje toch?!

Alvast een fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Mooi de huisjes quilts , en de aap aller schattigs
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke huisjes laat je weer zien,plus een dot van een aapje.veel plezier met alles.groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schatje dat aapje maar de huisjes zijn ook lief.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige maandhuisjes en die aap, wat schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldige huisjes en lieve aap !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een lief en ondeugend snuitje! Ik krijg gelijk zin in ijs als ik naar je huisje kijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!