woensdag 19 oktober 2016

"Zoveel SCRAPJES",....


De Pieced Pyramid van Linda Koenig liggen momenteel beneden naast de bank zodat je zo nu en dan heerlijk een blokje kan maken.

Ze lagen even stil omdat ik zulke mooie langs zag komen met op elkaar afgestemde stoffen 
en eigenlijk ging de schik een beetje van mijn Pyramids af,....


Bij mij komen de stofjes uit deze mand die vol ligt met scrapjes.
Je weet wel,
 van die lapjes die niet meer opgevouwen willen worden omdat ze hier te klein voor zijn,...


En zo komt het dat er zoveel verschillende stofjes in mijn quilt komen.
Na wat nadenken
en niet teveel naar al die prachtige nieuwe stoffen te kijken,
ga ik door met het wroeten in mijn restjes mand
gewoon omdat dit patroontje het zo goed doet met al die restjes,....


De mand met de rest stofjes zit ook zo vreselijk vol dat het ook wel slim is om de lapjes uit deze mand te halen.
Ik denk niet dat ik ooit de bodem zal gaan zien terwijl er toch ook al stofjes naar lieve schatten zijn gegaan,.....

Nu snel verder want er is straks Bee in Elst,...

Tot straks,

26 opmerkingen:

  1. oeioei ik kijk met m'n ogen dicht,.... ze zijn zo mooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
    zal ik,...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon doogaan hoor Wilma. Wordt mooi. Het gras bij de buren is altijd groener .....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooooooi ik maak hem ook zo zonder effen driehoeken er tussen en oom uit mijn restentas.prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooooooi ik maak hem ook zo zonder effen driehoeken er tussen en oom uit mijn restentas.prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die van jou gewoon heel mooi hoor dus vooral doorgaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem juist heel mooi worden, en ja, ook die restjes'bak' bij mij, daar kan ik volgens mij quilts voor een weeshuis van maken ha ha. Succes met de rest, en voor mij een stimulans om ook eens een scrap-quilt te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima van kleur toch Wilma jouw Pyramids?! Helemaal,niets mis mee hoor en zo komen er weer wat scraps op. Gezellige Bee toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zo gaaf ik ga hem ook maken .Ook allerlei restjes.
    Ik twijfel alleen of ik hem om en om maak of met een mooie effe er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is zo gaaf ik ga hem ook maken .Ook allerlei restjes.
    Ik twijfel alleen of ik hem om en om maak of met een mooie effe er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze prachtig, Wilma! Dat wordt een schitterende quilt... (en ik moet er maar niet te lang naar kijken, hihi...)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohhhh.... wat een prachtige blokjes, Wilma!! Wat houd ik van scrappy! ❤
    Lekker doorgaan hoor.... 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhhh.... wat een prachtige blokjes, Wilma!! Wat houd ik van scrappy! ❤
    Lekker doorgaan hoor.... 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind je driehoeken erg mooi worden, leuk al die verschillende lapjes uit je mandje, dat geeft een mooi resultaat. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is leuk! Vanmorgen ben ik er ook ineens aan begonnen.Ja, het is dom want er ligt nogal wat maar zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is leuk! Vanmorgen ben ik er ook ineens aan begonnen.Ja, het is dom want er ligt nogal wat maar zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. toll werden deine dreiecke, ich habe auch begonnen endlich die restekiste damit zu leeren.
    viel spass beim weiterpuzzeln
    lg elfriede

    BeantwoordenVerwijderen
  17. toll werden deine dreiecke, ich habe auch begonnen endlich die restekiste damit zu leeren.
    viel spass beim weiterpuzzeln
    lg elfriede

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeker mooi ! En scraps zijn eigenlijk altijd t leukst ; 0)
    Net schTzoeken en kijken welke herinnering boven komt bij t zien van een restje :0)))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat wordt juist heel leuk met al die verschillende kleurtjes. Deze quilt staat ook nog op mijn to do lijst, ik vind ze zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk toch om restjes te gebruiken, en het wordt vast een heel mooie quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Groot gelijk en ik kan me niet voorstellen dat er minder leuke stofjes tussen jouw scraps zitten. je hebt zo'n goede smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig zijn ze hoor Wilma, lekker doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gewoon doorgaan, het wordt juist mooi zo'n quilt uit de scrap bak. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wel heel herkenbaar Wilma wat je zegt over de scraps, het blijft een erg leuk patroon, en helemaal voor scraps natuurlijk *twijfel* :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat kun je dan met scraps leuke blokjes maken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!