maandag 10 oktober 2016

"Zoveel te zien",....


In mijn hobbykamer worden kleine vingerhoedjes tegen elkaar aan gezet tot een lange strook,
 die later weer aan de top kan komen.
Het is steeds weer een feestje om te zien dat de top steeds groter wordt,...


Hoe vreemd is het eigenlijk dat ik vanmiddag een strookje aan de top kon zetten in de tuin?
Het is echt al oktober 
en terwijl ik de vingerhoedjes aan elkaar zet voel je de warmte van het herfstzonnetje!!

Kijk het is al bijna een groot tafelkleed,....


Zoveel verschillende stofjes die wij als vingerhoedjesmaaksters aan elkaar hebben gegeven in ruil voor wat andere hoedjes.

Met hier en daar een grappig plaatje
omdat het gewoon te leuk is,...


Een paddenstoel,


Wat dacht je van een hondje?


Bijen,....


Een poes,..


Een schattig appeltje,...


Natuurlijk roosjes,...


Een schattig hartje,... 
En als het dan niet past?
Gewoon lekker op z'n kop!


Er valt genoeg te zien dus aan die kleine vingerhoedjes.

En hoeveel het er nu zijn?
2964 vingerhoedjes!

Hoeveel erbij komen?
Zolang ik het nog zo leuk vind om te doen,...


22 opmerkingen:

  1. Wauw Wilma wat veel vingerhoedjes!!
    Het wordt al een hele quilt, ik zelf zou het geduld niet op kunnen brengen :-)
    Vind de vinger hoedjes quilt al jaren mooi en als ik de jouwe zie denk ik, zal ik dan toch....
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een beauty ! Hij wordt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poehee wat groeien je hoedjes goed. Ziet er heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poehee wat groeien je hoedjes goed. Ziet er heerlijk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. is al een heeeel mooie lap he Wilma :)
    en die kleuren, heerlijk
    gr, vero

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enorme berg vingerhoedjes zijn dat! Gelukkig zitten ze al allemaal aan elkaar, en is het een hele grote lap.
    Daar blijf je uren naar kijken al die verschillende lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie grote lap heb je van al die iniminie vingerhoedjes.

    Gr Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij wordt geweldig. En wat is er veel te zien in dit quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Piep het worden er al best veel meid
      Ik zou ze ook weer eens moeten opnemen..

      Knap hoor wordt ie
      Knuf

      Verwijderen
  9. het is echt een verslaving. de mijne ligt te pronken op het logeerbed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is echt een verslaving. de mijne ligt te pronken op het logeerbed

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, al die hoedjes, en zoveel leuke plaatjes erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een genot om naar te kijken. Hoeveel hoedjes heb jij in een rij? Ik 59. Ik heb zomaar wat gedaan en toevallig waren het er 59. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij zijn het er 52 op een rij. ook zomaar wat gedaan,.. wil denk ik nog een lap van 52 ertegen aan zetten maar of ik zoveel zin nog heb?

      Verwijderen
  13. Indrukwekkend je vingerhoedjes Wilma! en zoveel leuks te zien en te ontdekken in zo'n quilt! Het wordt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk die kleine vingerhoedjes met het printje erin....de anderen ook hoor!!
    Dat maakt straks dat je straks steeds weer iets ontdekt in de quilt..
    Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie vingerhoedjes met die kleine printjes erop zeg. En helemaal mijn kleuren geweldig.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!