dinsdag 29 november 2016

"Bofbibs",....


De laatste dagen weer even aan het haken omdat ik deze blokken vond in een lade in het kastje van oma,....


Niet mee verder gegaan omdat ik iets leukers te doen had 
en nu toch maar op de bank gelegd zodat er weer een blokje gehaakt kan worden,...


Door het bloemetje ligt het blokje een beetje rommelig maar ik heb gehoord van een haakster dat dit straks weer helemaal goed komt,...
Het laatste randje wat ik ben vergeten bij het blok links bovenin blok komt natuurlijk niet vanzelf goed als ik het niet ga doen!
*Ü*


Gisteren een heerlijke dag gehad bij Rinske Stevens waar je heerlijk wordt verwend terwijl je wat leuks aan het maken bent.
En daar hing deze prachtige Dear Jane die straks als pakket in de winkels komt te liggen
en ik mij echt wel bedacht dat ik de twee laatste randen van mijn eigen baby Jane ook maar eens moet maken!


Dit keer een verrassing workshop voor de kerst 
en aan het eind van de dag ga je met veel leuks naar huis,...


Ben ik even een bofbibs dat ik mee mocht met Anita naar de groothandel!
De lapjes met knoop zal zeker nog wel een paar keer gemaakt gaan worden want dat is leuk om te doen,...
als je het goed doet!

Fijne dag en lieve

11 opmerkingen:

  1. Bofbips geniet er maar lekker van xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige Dear Jane! Die donkere punten in de buitenrand bevestigen mij dat ik een goede keuze heb gemaakt voor mijn geborduurde punten (maar daarover meer bij de SAL op 1 december *Ü*).
    De gehaakte vierkantjes zien er goed uit. Het bloemetje maakt ze lief. Ik ben nu al benieuwd hoe het er straks uit gaat zien als ze aan elkaar gehaakt of genaaid worden.
    Je laatste opmerking van dit blogje laat me denken dat het eerst niet wou lukken, maar dat je de smaak te pakken hebt gekregen toen 'het kwartje viel'? Het ornamentje (goede naam?) ziet er leuk uit!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor die kerstprojectjes die je bij Rinske hebt gemaakt. Ik kan me voorstellen, dat dat naar meer smaakt! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een hoop moois!
    Die kleuren van de dear jane vind ik helemaal te gek.
    En je haakwerk vind ik ohhhh zooooo knap...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer veel moois te zien, en apart de lapjes met de knoop
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hier weer veel moois te zien. Je bent zeker een bofbips. Lekker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me indenken dat je die nog eens wil maken. Het is een hele leuke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker boffen :o))
    Ook dat we mee kunnen kijken naar al die gezellige en mooie werkjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke workshops! En de prachtige Jane die daar hangt, een plaatje! Dat geeft weer energie om een paar blokes te quilten hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige werk stukken laat je zien en je haakwerk word ook erg mooi. Lief die zachte kleurtjes....................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingen heb je gemaakt in the workshop. Zoveel moois te zien. Vind de ster in het frame ook heel decoratief voor de Kerst. Mooie kleurtjes voor je haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!