woensdag 23 november 2016

"Koude Kerel en warme huisjes",...


Het bloggen is er een beetje bij ingeschoten de laatste weken,
gewoon omdat ik druk ben om prachtige babyspulletjes te naaien voor Petit Juul.
Een leukere baan kan ik mij eigenlijk niet bedenken!


In de vrije uurtjes zit ik ook wel graag op de bank te luieren
of maak ik wat anders waar een lapjes verslaafde blij van wordt,....

Soms even een snel berichtje op het smoelenboek doe je dan wat sneller
dan een verhaaltje schrijven,.....


Het huisje augustus is af
en het ziet er toch wel erg gezellig uit al die lieve huisjes met stof, vilt en kraaltjes,...


En daar september ook al in huis was ga je fijn door met het maken van het schooltje,...


Een heerlijke verslaving waar ik iedere woensdag aan werk als ik op de bee ben.
Zo komen deze huisjes ook af.

Alleen jammer dat ik een kraaltje op de appel verloren ben,... 


Vanavond de laatste steekjes gezet aan het quiltje september,...


Er ligt nog een pakketje om het rendier kussen te maken dus vervelen zal ik mij niet!!


Maandag mag ik weer naar Rinske Stevens om een kerstworkshop te gaan volgen,...

Ben benieuwd wat we dan gaan maken!

Lekker bezig
 en ook snel weer even bij lezen bij de andere bloggers,...


13 opmerkingen:

  1. Het is dan misschien op je blog wat stil geweest, maar je banden zijn wel druk bezig geweest.
    Wat is het sneeuwmannetje leuk! Ben benieuwd of het je lukt om het rendier er bij te maken vóór de kerst (maar misschien wil je dat wel helemaal niet *Ü*).
    De huisjes schieten ook al lekker op, het is een mooie verzameling bij elkaar.
    Leuk dat je naar een workshop gaat, veel plezier!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke werkjes en vooruitzichten heb je :o))
    Leuk om weer te kijken en lezen van je !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je je baantje leuk vindt.
    Ik maak momenteel ook meer kinderkleertjes dan quilts.
    Het is zo dankbaar om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, gelukkig weer een blogje ! Het is erg leuk wat je allemaal maakt.
    Ik vind jouw kleurkeuze ook nog altijd zo mooi, vooral bij je Dear Jane komen de kleuren zo mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je verveelt je zo te lezen niet! Enig die sneeuwman zo lekker ingepakt in een dikke sjaal! Nu maar hopen dat we deze winter ook echt een sneeuwman kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat word je kalender mooi. Leuk om die zo te zien groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo Wilma, je bent lekker bezig! Ik vind de kussens van koude Karel en Rendier prachtig en ook de huisjes zijn zo mooi! Hoe groot wordt zo'n quiltje met huisje nou?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kussens en de huisjes die vind ik ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gezellig hoor. Morgen een blogje van mij met een af DJ. fijne avond Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kussen en je huisjes zijn heel schattig. Veel plezier maandag. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kussens zijn dat. Je huisjes zien er zo gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!