donderdag 3 november 2016

"Linda Koenig",....


Van de week las ik ineens dat op 13 oktober Linda Koenig was overleden.
Je weet wel van mijn Pieced Piramides die ik maak 
en uit een boek komt van Linda Koenig samen met de quiltmania.

Ik ken haar niet persoonlijk natuurlijk 
en toch terwijl je restjes uitkiest en tegen elkaar aan zet moet ik toch aan haar denken,....

Het is geen grote stapel met piramides geworden deze week omdat er niet zoveel tijd was.
Ja,
 ik kom ook wel eens tijd te kort met al dat moois wat je kan maken!

Fijne donderdag!


8 opmerkingen:

  1. Ook al ken je iemand niet persoonlijk. Als je leest dat die persoon overleden is doet het je wel wat.
    Mooie blokjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrik hier ook van. Ik heb ook het boek van haar. Triest altijd, maar ze blijft onder ons quilters leven. Mooi de pyramides. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie piramides heb je gemaakt Wilma, ik vol de piramides wel op Facebook, maar ben nog niet aan begonnen.
    Groeten Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linda Koenig was een zestiger. Best jong. Triest. Mooi zijn je pyramides !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, dat wist ik ook nog niet.
    Dat is inderdaad intriest.En ik denk vooral in deze weken .
    Die geven me altijd zo'n triest gevoel.
    Inderdaad dat doet je anders denken en voelen ivm je werkje.
    Heb zo es een BOM gevolgd bij Magdaleentje en ik ben wel blij dit van haar te hebben.
    Een beetje van haar eigenheid,persoonlijkheid en warmte blijft hier aanwezig.Houd daar wel van.
    Geniet maar met volle teugen van je prachtig werk en veel groetjes...PS...ik volg je vorderingen met veel plezier en bewondering.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is altijd schrikken wanneer een grote voorbeeld er opeens niet meer is. Dan opeens kom je extra tot bewustwording wat echt belangrijk is in het leven.....doosjes tijd om alles te doen wat we willen.....mmmmm misschien omdenken en extra genieten van de tijd die we hebben voor onze hobby's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pyramides. Altijd triest als je zoiets leest. Ze blijft door haar boek wel nog steeds in gedachten bij veel quilters.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!