maandag 9 januari 2017

"Goedenmorgen, lieve allemaal",.....


Wat is het hier stil in mijn huisje op het internet!
Niet omdat er niets gedaan wordt maar omdat ik maar met 1 ding bezig ben,....


Het is de deken van de scheepjes Cal van een paar jaar geleden.

Omdat ik sinds de zomer naaiwerk doe voor Petit Juul merk ik dat ik in de vrije uurtjes niet met 4 dingen te gelijk bezig wil zijn,....

DAT GELOOF JE TOCH NIET!!
Ik die altijd alles te gelijk deed,....


Het naaiwerk is ontzettend leuk om te doen omdat het naaien een hobby is en baby zeker niet minder een hobby van mij!
Als ik de naaiwerkjes hier zou laten zien kan ik mijn berichtjes vullen met moois,...
maar daar is mijn huisje op het internet niet voor.


En zo komt het dat er hier in mijn huisje op het internet wat gaat veranderen dit komende jaar,...

Eigenlijk om helemaal stil te zijn is ook niet mijn dingetje
en ga ik het vertellen van verhaaltjes vreselijk missen,....
 dus zullen jullie wat vaker 1 project langs zien komen omdat die nu mijn aandacht heeft!

Saai hé?!


Ben al benieuwd wat ik na de deken ga kiezen om te doen,..
er ligt hier veel te veel moois!!

Fijne maandag allemaal,
Ook voor mijn lieve oudste kleinzoon die dit naar mij toestuurde,... 
LOL!!
Vakantie voorbij en op naar school,..

20 opmerkingen:

  1. Tja we hebben maar twee handen en het moet allemaal toch een beetje leuk blijven of niet?
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets aan de hand. We blijven genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Één ding tegelijk mogen bewonderen is ook prima hoor! We kunnen niet alles tegelijk hé (al wil ons hoofd dat maar moeilijk accepteren *Ü*)
    De stapel vierkantjes is al lekker gegroeid. Moet je er nu nog veel?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog 14... klinkt veel maar valt wel mee.
      Groetjes Wilma

      Verwijderen
  4. Heel goed Wilma dat je keuzes maakt. En dan te reden met waar je mee bezig bent, helemaal goed. Dan volgen we je toch gewoon voor maar één project tegelijk! Groetjes en fijne maandag! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zullen wel wat kleine werkjes tussendoor gedaan worden. Op de bee neem ik iets te patchen mee.. 😁

      Verwijderen
  5. Helemaal logisch, we blijven genieten van de mooie foto´s! Ik heb sowieso altijd zoveel bewondering voor je gehad, dat je al die quilt-, kinder-, haak-, brei-, huishoud-, zorg- en nog veel meer ballen in de lucht hield!! Gewoon doorgaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en dan vergeet ik nog te zeggen dat je vierkantjes geweldig zijn! Die kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je helemaal zou stoppen zou ik jou verhaaltjes en plaatje echt wel missen. Maar inderdaad een mens kan maar een ding tegelijk en als je dat ene projekt laat zien waar je mee bezig bent is dat toch ook goed. je kunt nou eenmaal niet alles tegelijk ook al zouden wij dat heel graag willen.
    Veel plezier en succes met alles.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon lekker doen waar je jezelf het lekkerst bij voelt.
    Fijne week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk voor je dat je met je hobby je werk doet! Wil ik ook wel ;-)
    Mooie plaatjes laat je zien, benieuwd naar je volgende blog, dus...
    En ik kan verklappen dat ik ook niet van de maandagen hou hahahaha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest zo lachen om de puber... bijzonder om te appen met de grote kerels! Appen met je oma.... 😉

      Verwijderen
  10. Wordt een prachtige deken... Nu ik hem bij jou voorbij zie komen begin het wat te kriebelen.... maar nee.... Er komen hier ook nog wat andere projektjes aan en er moeten ook wat "oude" afgemaakt worden... Houden we elkaar misschien een beetje op het padje...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er ligt zoveel hier en nu ik aan het werk ben schiet het niet op om een klein beetje te doen aan een project. We steunen elkaar!! 😂

      Verwijderen
  11. Elk berichtje van jou is leuk (o)
    Ala je er maar plezier in hebt :0))
    En natuurlijk niet te vergeten je mooie plaatjes (waarvan eentje ook vast genieten is 0)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prima toch om aan 1 projekt bezig te zijn. Zo komt alles langzaam af. Verhaaltjes vertellen kun je ook met 1 projekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de deken ligt er bij mij ook nog om af te maken.... heerlijk werkje en knap een ding tegelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed dat je ook eerst een voor een gaat afmaken. Doe ik ook en dat geeft veel rust. Ik geniet gewoon met je mee ben benieuwd hoe de delen eruit gaät zien straks. De blokken zien er geweldig mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!