donderdag 26 januari 2017

"Het leven van een lapjesverslaafde",...

De eerste blokken van alweer een tijdje geleden,...

Iedere woensdagochtend zitten we met een clubje bij elkaar 
en zijn allemaal met ons eigen werkje bezig.

Fijn om samen te kletsen over van alles en nog wat 
en daarbij prikken we allemaal wat steekjes 
en kunnen we elkaar om advies vragen als je het eventjes niet meer weet hoe je verder moet,....

De eerste blokken die vorige week zijn gemaakt,....

Op het moment neem ik de Stonefields mee om daar wat steekjes aan te maken
want hoe erg is het dat het patroon hier ligt met heel veel roze en blauwe stofjes,...

Ach en al het begin gaat wat stroef omdat je nog wat in moet komen, zeg maar!

Twee blokken gemaakt 
en kwam er later achter dat het er 1 moest zijn,...

Fijn dat de blauwe mooier is dan de roze!


Deze week zijn de volgende blokjes aan de beurt 
en ik heb goed gekeken of het er twee moesten zijn!
;o)

Ondertussen met de hexjes bezig want die mogen er bij mij ook op,...

Wat is het leven van een lapjesverslaafde toch mooi!



15 opmerkingen:

  1. Wat hebben we toch een heerlijke hobby en wat is het fijn om met een groepje lief en leed te delen. Je. Stonefields wordt prachtig en dat blauwe bloempje schattig.
    Liefs Ria 😊🐝🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken! Kleuren zijn ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het begin ziet er goed uit! En elke week er even aan werken in goed (quilt) gezelschap gaat vast goed. Zo heb je straks ongemerkt heel wat blokjes af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook niet zo goed opgelet hoor. Toen ik mijn blokken aan elkaar wilde maken bleek ik er ook 2 over te houden.
    Wel hele lieve kleurtjes en lapjes gebruik je.
    Het is ook een ontzettend leuke quilt om te maken.
    Groetjes Marja
    🌸🌸🌸

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleuren iets anders dan normaal. De quilts gaan op elkaar lijken met dezelfde kleuren steeds,...
      Dus nu lieve kleurtjes,..

      Verwijderen
  5. Zo'n mooie quilt, die Stonefields. Leuk dat je er weer mee bezig bent. Kunnen we af en toe weer genieten van een paar blokjes. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en heerlijk al die lapjes ohhh

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij zijn van de straat en hebben een heerlijk hobby, spelen met lapjes, draadjes en kleuren: ik kan me niks beter voorstellen! En dan nog kletsen met vriendinnen erbij, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is toch heerlijk, verslaafd aan deze hobby. Prachtige blokken en de hexjes...tsja...daar ben ik verliefd op :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blokken, Wilma, met mooie kleuren! Ach, bij de Stonefields maakt het toch niet uit, of er een blokje meer van iets is, dan maak je van een andere gewoon iets minder. (alleen als je, zoals ik, dat niet erg vind).
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal waar,... en nee dat vind ik ook niet erg!

      Verwijderen
  10. I love your Stonefields blocks Wilma.
    They are very beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma