maandag 16 januari 2017

"OnAffeLappen",...


Het haken aan de deken schiet lekker op.
Net zoals de katoenen bollen want die zijn ook op,...
Zal van de week weer even wat halen!

Dus dan pakken we maar even de Trick or Treat mandjes die ik sinds kort mee neem naar de Bee.
Komt ook wel goed uit want nu maak ik al die uurtjes dat ik niets heb gedaan
 en alleen maar zat te kletsen goed,....


Het is natuurlijk wel erg gezellig met al die OnAffeLappen in mijn naaikamer maar zo hoort het natuurlijk niet!

Wat begin ik toch snel aan iets nieuws
en vergeet snel waar ik eigenlijk druk mee zou moeten zijn,...


Op facebook kreeg ik al een berichtje uit de kast, in de kast, uit de kast,....
Maar als ik heel eerlijk ben is deze al vaker de kast ingegaan dan een paar keer!
LOL,...


We zullen wel zien wat er gaat gebeuren met met afmaakwoede,...
Kan mij er ook niet zo druk om maken want voor nu voelt het heerlijk!!

En wie weet stop ik al snel met mijn afmaakwoede  omdat het project langs komt waarbij ik weer HEBBEN uitschreeuw,...

Wat is het leven toch mooi tussen al mijn OnAffeLappen!

Lieve Groetjes,
Wilma

21 opmerkingen:

  1. Zijn wel prachtige onaaf lappen
    Succes
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mandjes blijven leuk hè?! Heerlijk om weer even een spurtje te maken...én als het dit jaar geen affo wordt... dan misschien een volgend jaar....*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Wilma ik heb ook zoveel liggen en ik zie ook zo veel .
    De piramides vindt ik zo top..de driehoeken daar ben ik ook mee begonnen maar dan zie ik vanmorgen bij Jeannet weer een geweldige quilt pfft

    Doe elke dag 1 blok quilten van de sbs want die moet nu af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke mooie mandjes, ik heb het ook nog liggen, maar ik ben ook druk met andere onAffe-lappen. Komt vast allemaal goed Wilma, pluk de dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, die onaffe-lappen ;-) , die verzamel ik ook...hihihi!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker doen waar je zin in hebt. En als HEBBE voorbij komt doen 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk moet ik helemaal niet op je blog kijken. Hier ergens, ik weet precies waar, onder in een tas liggen een heleboel geknipte trick or treat blokjes klaar om in elkaar genaaid te worden. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat er echt !!!! eerst iets anders af moet.
    Maar wanneer ik jouw mandjes zie........zal ik dan toch maar.
    Ach als we er maar blij van worden.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    ✂✂✂

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmmm, bij mij was het van uit en in en uit de kast.....in de grijze kliko.....wat een rust geeft me dat zeg, sommige dingen komen nooit meer af en die mis je ook niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet verder vertellen hoor,... Hier zijn ook heel wat dingen in de kliko beland. Soms een project naar een lieve schat die het wel gaat afmaken. Rust in je hoofd!!

      Verwijderen
  9. Zou het een nieuwjaarsdingetje zijn?!? Ik heb ook last van de afmakeritits... Je mandjes worden top trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me geen straf om tussen al je onaffe lappen te kiezen wat je wil gaan doen. Ze zijn allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon doen waar je zin in hebt en ervan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd prettig als je kunt kiezen waar je mee bezig wil zijn! Soms is het goed om een bepaald projekt "even" weg te leggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is vast een probleempje die aan ons handwerkdames bekend is. Er zijn zoveel leuke dingen, die naar ons roepen. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier ook veel onaffe lappen,maar eigenlijk nog meer tops om te quilten ,want dit doe ik nu eens niet graag en er ligt al een hele stapel te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk,... er gaat alleen zoveel tijd inzitten!

      Verwijderen
  15. Heel herkenbaar... moet nu kiezen welke onaffe lap nu aan de beurt mag zijn ;o)
    Maar mooi in je eigen hobby kamer ...
    die heb ik nog niet (o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn hobbykamer is nu ook mijn werkkamer! Breng er grote delen van mijn dag door,.. nu vooral omdat er heel veel babyspulletjes worden gemaakt,..

      Verwijderen
  16. Beautiful quilts to choose from!
    Your baskets are lovely.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma