zondag 22 januari 2017

"Quilts op schoot",.....


Gisterochtend was ik al vroeg op want na jaren ging ik eindelijk Supergoof ontmoeten,....
Quiltvriendinnetjes in de auto 
en op naar Duiven!!

Ik hoef zeker niet uit te leggen dat ik stuiterend naar binnen ging 
en een vreselijk blij ei was toen ik daar eindelijk Supergoof zag staan,...

Wat ben ik toch een vreemd wezen!


En daar zit je dan met de quilts die ik al jaren bewonder op schoot,
 met je neus er bijna opgedrukt omdat je alles wil bekijken. 
ook al weet je dat de volgende er ook al aan komt,.....


Het liefst bekijk je ieder blokje,
ieder stofje,
ieder steekje,....


Zoveel quilt steekjes waar ik zo van houd,...


En dan als de quilt naar de volgende gaat merk je dat je benen koud worden 
en kijk je al uit naar de quilt die onderweg is om heerlijk op je schoot te komen liggen,....


Zoveel vingerhoedjes waar je uren naar kan kijken met al die verschillende stofjes,....


De kleine mandjes die inderdaad kleiner zijn dan het patroontje in de quiltmania.
Helemaal te schattig!


En niet te vergeten de dames die naar je toe komen omdat ze mij kennen van dit blog!
Hoe bijzonder is dat?
Wordt er altijd een beetje verlegen van als dat gebeurd maar vind het stiekem wel erg leuk!!


Kortom een dagje om niet te vergeten en natuurlijk kwam ik met leuke lapjes naar huis 
en moest Marc wel lachen dat ik zo'n vreselijk blij ei was!!

Fijne zondag,...
Lieve groetjes Wilma

23 opmerkingen:

  1. Dat is een superdag voor je geweest,het is inderdaad een feetje om al die mooie quilts zelf in je handen te hebben.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook een hele leuke ervaring. Heerlijk zo'n dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook een hele leuke ervaring. Heerlijk zo'n dagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kan niet anders dan een hele bijzonder dag zijn geweest!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet lekker na van je heerlijke dag 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn he, dat heerlijke warme nest !! En......... ze zijn prachtig he stuk voor stuk! Liefs San.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh oh wat een heerlijk zo.n dag
    Het is genieten .
    Wanneer begin jij een show en tell want jouw quilts zien er ook geweldig uit.
    Een grote tentoonstelling van alle Blogger dat zou wat zijn zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke het?! Lekker nagenieten vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal herkenbaar:0))
    Ook de verrassing van zoveel verschillende lieve lapjes in iedere quilt ! Wat ik juist zo leuk aan t quilten vind :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op meerdere fronten een warmtevolle dag. Ga maar lekker nagenieten, blij ei ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je beschrijft het helemaal perfect Wilma, het gevoel van het zien en voelen van de quilts! Ook mijn vriendin en ik hebben genoten van de quilts, de verhaaltjes erbij, het zien in het echie en het voelen.
    Goed idee van Christine! Wanneer show je die van jou? Lekker nagenieten met de foto's. Heerlijk. Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eindelijk hebben we mekaar ontmoet!
    Zei het ene blije ei tegen het andere blije ei,...
    ;o)
    Fijne dag vandaag!
    Psssst de koekjes zijn HEERLIJK!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De gezelligheid straalt van je blogje af.
    Lekker lang nagenieten zou ik zeggen.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marja
    💟💟💟

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O maar dat kan ik me nou helemaal voorstellen. Ik heb al 2 keer de show en tell van Goof mogen meemaken en ik zou er nu voor de derde keer weer met net zoveel plezier naar kijken. Maar jouw quilts vind ik persoonlijk net zo super!!!!! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo jammer dat zo'n dag nog nooit heb meegemaakt, wie weet gebeurt het nog eens. Voor jou heerlijk na-genieten!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een ei of niet, het is toch heerlijk om te genieten van quilts die anderen hebben gemaakt.
    Deze van Ingrid kennen we natuurlijk allemaal, dus leuk om in het echt te zien.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Quilts bekijken, voelen en aaien is tijd leuk! En ontmoetingen met quilters nog leuker! Ja en als anderen je dan herkennen en je quiltavonturen al jaren volgen dan ben je inmiddels een echte BB'er! (Bekende Blogger)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je zo'n leuke en gezellige dag hebt gehad. Kan me voorstellen dat je een blij ei was zou ik ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het was erg gezellig en heel leuk om ook jou in het echt te ontmoeten.👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf dat je dan eindelijk kon wrijven over die stapel heerlijke quilts!! Geniet nog maar lekker na :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijk verhaal. Ik zie je helemaal voor je.
    Wees een blij ei, je bent een lief en prachtig mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een superdagje dus. Heerlijk omdat van dichtbij te kunnen zien/ voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat was een goed bestede dag!!! Om helemaal enthousiast van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma