maandag 23 januari 2017

"Soms hé?!",...


Soms dan kan ik vreselijk balen van al die zooi die er in mijn huisje ligt,...

Allerlei projectjes die in de woonkamer her en der liggen maar soms dan kan ik het prima zien
en maak ik snel even een foto omdat het zo'n mooi plaatje is,...


Soms gaat een foto maken ook wel minder goed omdat die gekke halve beagle graag aandacht wil 
en met zijn grote kop ervoor gaat zitten
en dan kan ik het ook niet laten om daar even een plaatje van te schieten,...

Hoi lieve ondeugende Boyke!


Soms,
 eigenlijk best vaak,
 komt Minoes er gauw bij want die wil maar wat graag op je quilt liggen 
en dan gewoon op de foto erbij,...

Alhoewel zij dan juist niet in de lens wil kijken,...

Hoi lieve eigenwijze Minoes!


En wat ik eigenlijk wil laten zien is dat er mandjes aan de top zijn gezet.
Wat dacht je van een gezellige blauwe?


Of met prachtige roosjes?


Of gewoon die donker rode kleur waar ik zo van houd!


Of wat dacht je van dit mandje?
Zo scheef als het maar kan 
en toch mocht deze lelijkerd een plekje zoeken,...


Zo worden er mandjes aan de top genaaid 
en vol spanning kijk ik er wel naar uit 
of het nu eindelijk een vierkant gaat worden,...


Het aan elkaar naaien in rijen doe ik niet meer
want je kan gewoon niet stoppen als je het zat bent,....


Het zou wel een vreemde quilt worden!
😉

Fijne maandag
en liefs Wilma

33 opmerkingen:

  1. Mooi, heel erg mooi en weet je wat ik altijd leuk vind ...stofjes zien in een andere persoon z'n werk die je zelf ook liggen hebt...grappig,he..zoals die roosjes...die heb ik ook in een mandjesquilt verwerkt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel grappig vind ik dat altijd,.. Roep dan altijd dat ik die stofjes ook heb. Grappig ook in mandjes,.. twee zielen, een gedachte!

      Verwijderen
  2. Ach wat lief...een zootje geregeld :0)) (niet on-...)
    Je mandjes ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genieten van jou mandjes hoor. Veel succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mandjes, Wilma! En heerlijk, zo'n eigenwijze kat, en de halve beagle, die past prachtig bij die quilt.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk herkenbaar verhaal Wilma.
    En je mandjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wij handwerkers hebben toch geen rommel Wilma, alleen maar heel veel variatie, in een dag met lapjes en draadjes bezig zijn, geniet ervan, groet Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk logje :-) ik begrijp je heel goed hoor...hier ligt nu ook de hele tafel vol omdat ik met Hadjememaar bezig ben...ik word er ook een beetje onrustig van...maar het is wel gezellige "troep" :-) en je dieren zijn zoooooooooooooo lief ♥ het maakt een keigezellig plaatje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een behoorlijk lap is het al, zo mooi zeg, die mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf ze mooi vinden je mandjes!
    Gezellig met Boyke en Minoes blijven zo gezellig in de buurt, terwijl jij je steekjes zet, zo knus!
    Succes verder met de steekjes.
    Lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mandjes blijven mooi. En van die troep heb ik alleen s'nachts last als ik niet kan slapen. Overdag nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je mandjesquilt toch mooi. Hier liggen er ook nog ergens een paar die zal ik binnenkort ook eens opzoeken. Leuk dat je zoveel hulp krijgt van de twee ondeugden....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Alle tasjes en doosjes nakijken op zoek naar mandjes,..

      Verwijderen
  12. Ik sluit me bij de dames hierboven aan. Hele mooie mandjes! Je hebt er nog wat te gaan zo te zien, maar ach, af en toe een paar en dan eens is de top af. En die rommel? Ach als je er een keer echt genoeg van krijgt dan is het toch zo opgeruimd. Het is maar droge rommel. Fijne avond verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto met zo een halve beagle 🐕.
    En je mandjesquilt wordt wel heel erg mooi.
    Rommel ? Hele gezellige, warme en creatieve rommel toch ?
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful Work!! And love your fur-babies
    Kind Regards
    Linda in Australia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die "bende"valt bij jou nog wel mee hoor. Moet je hier eens kijken nu! Sinds mijn Lief is overleden en ik het hobbyen weer heb opgepakt ligt er een bende in huis, niet normaal. Ik hoef het nu immers niet meer op te bergen. Vriendinnen zien mijn huis nu als Luilekkerland, zo'n echt vrouwenhuis! En ja Wilma, je mandjes worden wel weer schattig, dus dat vergoedt alles! Werk ze!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooi? Heerlijk juist! Quilts in wording......prachtig! Die vindmjemhier ook her en der! Prachtig je mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie mandjes...mooie plaatjes..lieve dieren.....
    Fijn om te zien !..;0))
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je vormgeving van de mandjes quilt erg verfrissend leuk!
    En wat is er mis met een blij ei te zijn��

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige quilt... leuk zo'n dagje met Ingrid hè?! Het quiltvirus komt dan als vanzelf weer naar boven... Je mandjesquilt is een plaatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schattig die mandjes! Ik heb ook alle moeite om Flopsy, die gezellig buiten door de modder en regen banjert van de quilts af te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind dit geen rommetjes in je kamer, hoor, maar gewoon hele mooie dingen, die laten zien, dat er een creatief mens woont daar. Je mandjesquilt is echt supermooi aan het worden!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's van de mandjes en de kleur past zo mooi bij Boyke. Die zg. rommelplaatjes zijn veel leuker om te zien dan wanneer alles in de kast ligt.
    Veel plezier met je hobby's 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie al die verschillende stofjes die in de mandjes gebruikt zijn. Bij alle stofjes past vast een leuk verhaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig hoor je mandjes quilt, vind het echt zo fris op die lichte ondergrond.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat wordt deze quilt van jou toch ook weer erg mooi !!
    net als je andere projecten !!
    Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat met ons al dat moois te laten zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo mooi, jouw mandjes... Heerlijk hè, al die "aandacht" van de lieve diertjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!