maandag 30 januari 2017

"Stofferige Schoenenkast",....


Van de week kwam Marc thuis met een erg leuke schoenenkast waar de dagen van de maand op staan 
en je de afspraken kan opschrijven,....

En zo werd het kastje opgehangen in het gezellige gangetje naar mijn hobbyhok 
en natuurlijk zou Wilma geen Wilma zijn als er niet al iets in is gezet,....


In de bakjes waar eigenlijk schoenen in horen ligt nu allerlei moois wat geduldig ligt te wachten,...

Heel veel sterretjes,...


De piramides en sterren voor mijn Phebe,....


Heel veel kleine mandjes en andere projectjes,..

En de schoenen? 
Die staan gewoon beneden,...


Het is natuurlijk niet voor niets een gezellig gangetje naar mijn hobbyhok!!


Fijne maandag 
en

21 opmerkingen:

  1. Heel leuk, mooi en handig ! :0))


    Gelijk genieten van een paar van je klosjes (quilt) :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kast!! Heerlijk hè, te weten dat je projecten zo bij de hand zijn :-)
    groet!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waar heeft hij dat mooie kastje gekocht?

      Verwijderen
    2. Hallo Marijke,

      Hij heeft hem meegenomen van zijn werk. Gamma Roermond. Weet niet of alle Gamma filialen deze verkoopt.

      Liefs Wilma

      Verwijderen
  3. Heerlijk zo'n man die meedenkt... je kast is prachtig... En wat een gezellige werkkamer..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kast en mag ik vragen waar gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marion,

      Tuurlijk mag dat,..
      Hij heeft hem meegenomen van zijn werk. Gamma Roermond. Weet niet of alle Gamma filialen deze verkoopt.

      Liefs Wilma

      Verwijderen
  5. Leuk hobbyhok heb jij! En die kast is veel leuker met lapjes dan schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een handig en mooie kast en wat een georganiseerd hobbyhok gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds ik voor mijn werk babyspulletjes maak is het georganiseerd,... daarvoor ook niet hoor!

      Verwijderen
  7. Wauw wat leuk de kast .En je gang naar je hobbyhok .Maar wat heb je het netjes.....pff morgen ga ik maar soppen dat wil ik ook in mijn hok

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha,... dat had ik ook nooit hoor!
      Sinds ik veel werk voor een babymerk is dat pas zo.
      Kan er dan niet tegen om troep te hebben,..

      Verwijderen
  8. Ben gek op ladekastjes maar ook op schoenenkastjes zoals jij die daar heb staan! Leuk idee Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen hobby hok hoor maar een gezellige ruimte om te werken.
    Dat vind ik.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, en wat heb je een mooie kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie opgeruimde kamer heb jij en zo gezellig. En wat een schatje is die schoenenkast. Natuurlijk horen daar stoffige dingen in. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dacht ik ook!!
      En inderdaad ben ik reuze blij met mijn kamer,..

      Verwijderen
  12. Wat ziet het er netjes uit op jouw hobby hok, dat is bij mij toch altijd bijna direct weer een rotzooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reuze handig zo'n schoenenkast! En nog wel vlak bij je hobby kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk, we kunnen toch nooit genoeg kastruimte hebben.
    En wat ziet het er heerlijk opgeruimd bij jou uit !

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma