maandag 20 februari 2017

"De Dikke Dames",....


Er zijn van die dagen dat je druk bent met van alles en nog wat.
Vaak met gezellige en leuke dingen
 en dan schieten de lapjes niet zo op zoals deze dikke dames,...

De stofjes uitgezocht,....


Het eerste dametje op de lap maar moet nog wel even haar armpje corrigeren want dat ziet er een beetje vreemd uit zo smal aan de bovenkant,...

Vanavond maar even operatie arm!!


Nel is natuurlijk al weer heel ver en we moesten vreselijk lachen om het dunne dametje met haar stijve kousen aan,...

Hoe leuk is het?!


Op de handwerkbeurs een schattig zakje gekocht bij Atelier Bep,...

Hier word je toch meteen FLIEFT op?

Wat ben ik weer heerlijk aan het rommelen met allerlei lapjes!!

Fijne maandag!


15 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma, ik moet zo vreselijk lachen om de afbeeldingen van jouw dametjesquilt. Superleuk! Mag ik weten van wie dit patroon is (kon het net niet lezen op je foto), want dan kan ik kijken of ik het nog ergens aan kan schaffen. Ik zou hem ook dolgraag maken :-) Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sandra. Het patroon is van Cordie Gary. Er staat bij The Elderberries
      We may all have our differences
      Hopelijk kan je er wat mee...
      En anders vraag ik aan mijn vriendin waar ze het vandaan heeft...
      Groetjes Wilma

      Verwijderen
    2. Hallo Sandra. Het patroon is van Cordie Gary. Er staat bij The Elderberries
      We may all have our differences
      Hopelijk kan je er wat mee...
      En anders vraag ik aan mijn vriendin waar ze het vandaan heeft...
      Groetjes Wilma

      Verwijderen
  2. Wat een leuke dames, succes met het armpje😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is zo leuk, de dikke dames. Mooie lapjes van Bep, geniet ervan.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke dames je ziet ze in alle soorten en maten. Erg luek hoor.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dametjes... en wat een snoeperige aardbei....*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben gek op dikke dames en die van jou en Nel vind ik dan ook geweldig!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig en gezellige lapjesdames:0))
    En lieve aardbeien (o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige dames, en het pakketje van Bep ziet er ook al zo leuk uit.
    Fijne week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk om de dikke dames te appliceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die dikke dametjes lijken op de schilderijen van de dikke dames. Leuk! Alleen zijn de schilderijen meer uitgesproken qua kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma