maandag 27 februari 2017

"Rommel weekend",....


Het afgelopen weekend was mijn mannetje heerlijk vrij 
en dat betekend als er bijna geen afspraken staan dat we heerlijk aanrommelen!!

Het weekend begon,
op vrijdagavond,
 met het examen van ons jongste kind die haar groene band met judo heeft gehaald
en het zo mooi was om te zien hoe ze zelfs de grote kerels op de mat kreeg!


Voor en na het examen heerlijk wat zitten prikken met de twee blokjes voor de Stonefields
en weer wat hexjes geplakt en geprikt,...

Wat de theedoos hiermee te maken heeft?


Natuurlijk geen thee maar mijn applicatie garen en een klosje quiltgaren,...
De teksten op de doosjes kloppen hier in het huisje van de Kuintjes alleen nooit!

Stom toch?!


Voor "Do it Creatief" de paashaas gemaakt 
en gaat dit dikke mannetje dinsdag verhuizen naar de etalage van de winkel,...


En over dik gesproken,....


Het dametje in het blauw dit weekend gemaakt met knoopje aan de rok
en vind het zulke gezellige dames met hun dikke bipsen!
*Ü*


Niet zo duidelijk op de foto maar dit dametje heeft een heerlijk stijf knotje!


Ze zullen de dikke bipsen niet hebben gekregen van de aardbeien denk ik.

Het eerste aardbeitje is af 
en ik vind ze leuk!!

Nou was dit een rommelweekend of niet?

Wat hebben wij stofverslaafde toch een heerlijk leven!


14 opmerkingen:

  1. Heerlijk!! Wat een leuke "rommeltjes"....!
    Nog even lekker nagenieten..
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dametjes en ook dat aardbeitje vind ik erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker !
    Echt genieten bij jou al de verschillende lapjes werkjes :o))T was mijn werkweekend ;o)
    Maar thuis zou ik elke minuut voor lapjes willen gebruiken (o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mee eens Wilma. Lapjes maken blij, de dames zijn enig met hun leuke kapsels en die kuiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hé dat stofjes verslaafd zijn! Leuk je dikke dames. Verslaaf maar lekker door. (met stofjes dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat worden de dikke dametjes leuk !
    Gefeliciteerd met de groene band van jullie dochter, die staat haar vrouwtje (en dat is zeker niet denigrerend bedoeld ) wel.
    De haas is ook erg leuk geworden, net als het aardbeitje van Bep.
    Een fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ik al schreef heerlijk die afwisseling en ja lapjes en wij niet uit te leggen genieten!!! Je bent weer lekker bezig geweest die dames zijn erg leuk maar ok die aardbei grappig. Ik ga stoppen want mijn lapjes roepen. Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk aan rommelen in huis. Dat doe ik ook zo graag. Leuk zeg, die aardbei! Leuk ook om aanwezig te zijn bij het sporten van jongste. Zal wel gewaardeerd worden. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige projecten allemaal, vind je dametjes heel erg leuk. Veel plezier met alles.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind de dikke dames wel enig geworden! Ook hier heb ik lekker aangerommeld dit weekend.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So gorgeous hexies and applique.Great job!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma