maandag 6 februari 2017

"Stonefields",...

Blok 19 en 20
De blokjes voor de Stonefields gaan mee naar de bee 
en natuurlijk krijg ik dat met al mijn geklets niet af op een ochtend.

Dat geeft niets want dan maak ik het gewoon lekker af terwijl ik op de bank hang in de avond,...


Lekker wat lapjes lijmen om straks gezellige bloemetjes te maken,...


Natuurlijk niet te dicht op de rand lijmen want dat naait niet fijn,...

Blok 21, 22 en 23
De weken gaan snel voorbij 
en ik geniet dan ook weer van de nieuwe blokken die af zijn
en de hexjes,...


Voor woensdag de volgende blokken voorbereiden 
en alvast wat lapjes knippen voor de hexjes,....

Ik ben in de ban van deze leuke en mooie blokjes!


15 opmerkingen:

  1. Gezellig Wilma, heerlijk zitten frutten met lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk m te zien waar je mee bezig bent. Het wordt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk een nieuw project . Of was je er al mee bezig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was er al lang geleden mee begonnen,.. Had er alleen niet zoveel gemaakt omdat ik vond dat iets anders belangrijker was. Nu denk ik dat niet meer! LOL

      Verwijderen
  4. Van iedereen die met de Stonefieldquilt bezig is geweest hoor ik dat het zo'n leuke quilt is om te maken ! Jij ook veel plezier ermee gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoor ik ook. En ik moet zeggen dat het ook wel erg leuk is om te doen,..

      Verwijderen
  5. Dat gaat heel voorspoedig Wilma! Zo leuk al die verschillende blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker een leuke quilt om te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve stofjes Wilma! Heerlijk om mee te werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb het patroon in huis ,maar zit er tegenaan te hikken weet niet hoe en waar ik mee zal beginnen.
    Maar als ik die van jouw zie gaat het weer kriebelen.

    Gr Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig naar de bee, en dan ook nog een paar steekjes naaien aan die mooie quilt. Wat heb je nog meer nodig ?
    Fijne dag
    Groetjes Marja
    ⚘⚘⚘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your Stonefields blocks are beautiful!
    I also like your lovely fabrics.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch wel erg mooie blokjes ... die Stonefields...
    En gewoon ook lekker maatje om mee te werken.
    Altijd weer genieten van je foto's en berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent lekker opgeschoten.
    Het wordt ook erg mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wie schöne Arbeiten...ein wunderschöner Blog!Herzliche Grüße aus Gemany,
    Klaudia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma