vrijdag 10 maart 2017

"GRIJNS",....


Kijk nu hoe leuk!!

hihi,....
Ja, ik ben weer eens hotel de botel van iets,....


Al heel lang liggen hier kartonnage pakketjes van Rinske Stevens hier in mijn huisje van de Kuintjes.

Nog nooit zoiets gedaan 
en daarom bleef het dan ook netjes in de kast liggen,...


Totdat ik gisteren dacht,...
er zitten twee naaldenboekjes in het doosje.
Dus als het niet lukt heb ik er nog een!!

Ik zit met een grijns van oor tot oor achter mijn laptopje 
en je snapt zeker wel dat ik mijn koffie op drink 
en mijn naalden in mijn naaldenboekjes ga doen!!

Hihi,..
ZO BLIJ!!

*F*L*I*E*F*T*

Oh ja dit was het jaar van niets nieuws beginnen toch?!

Hihi,....
ZO BLIJ!!

Fijn Weekend alvast,..

25 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat je grijnst, ze zijn zo leuk!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zien er fantastich uit hoor ,en wat leuk als het je lukt hey.gr.hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn wij quilters toch vaak verliefd hè?
    Heerlijk toch?
    Prachtig zijn ze geworden.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, hier was het precies hetzelfde, doos gemaakt, enne, dat naaldenboekje heb ik dus ook nog, gauw zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat knap; ze zijn allebei heel goed gelukt en supermooi geworden! Daar kun je echt om glimmen...
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden! Enne.... zeg nooit nooit hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even, het is toch niet nieuw? Je had het al in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps op mijn telefoon typen gaat niet altijd zoals ik wil!!

      Nog maar een keer dan; helemaal LEUK je naaldenmapjes! Zwaaizwaai

      Verwijderen
  9. Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk...wat een feestje om daar je naaldjes in op te bergen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze schattig, je wordt er wel hebberig van.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor en goed gelukt zou ik zeggen. En ach, af en toe een uitstapje......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O,wat leuk geworden...die stofjes...om te smullen...ik grijns mee....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Wilma, zijn die schattige boekjes nog ergens te koop?
    Reuze leuke cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://do-it-creatief.nl/product-categorie/quilt/kartonnage/
      Hier heb ik ze gekocht. Idd erg leuke cadeautjes!

      Verwijderen
    2. https://do-it-creatief.nl/product-categorie/quilt/kartonnage/
      Hier heb ik ze gekocht. Idd erg leuke cadeautjes!

      Verwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma