donderdag 30 maart 2017

"Road 66",...


Iedere dinsdagochtend rijd ik naar de bee waar we gezellig in het patchwork gedeelte van een hobbyzaak in Elst zitten.

Veel waar ik mee bezig ben is totaal niet handig om mee te nemen omdat ik een biesje moet maken met de strijkbout of omdat ik met zoveel kleine stukjes zit die ik steeds weer kwijt ben,....

Wacht,...
even nog een andere foto dat je kan zien dat de tweede bruine rand ook inderdaad bruin is,...


Dus van de week kwam ik ineens op het snuggere idee om mijn malletje mee te nemen voor Road 66.

Weet je nog welke dat is?
Het is ook al weer erg lang geleden dat ik de eerste twee blokken heb gemaakt,...
*Ü*


Weet je het weer?
Dit is de foto uit het boek van Di Ford,...

Dinsdag ochtend heb ik heerlijk tussen de lapjes zitten neuzen in het patchwork gedeelte
 en dan aan de slag met stift en schaar,...
En na de koffie ben ik dus inderdaad de eerste stukjes aan elkaar aan het zetten!!


Zonder papiertjes erin en gewoon met kleine steekjes aan elkaar naaien,...

Vond nog een leuke blauwe lap,
ook al zou ik liever weer voor donker rood gaan,
en ben reuze benieuwd of ik het bloemetje goed in deze stukjes genaaid krijg,...


Dit is wel een erg leuk werkje om mee te nemen naar de Bee,
misschien ook wel een beetje omdat ik daar in de stoffenkast zit te neuzen 
en niet in mijn eigen stoffenkast!
*Ü*

Houden jullie nu ook zo van mooie stoffen?
Je kan er toch nooit teveel hebben toch?!

Fijne donderdag allemaal,....

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zo geweldig de route 66 ik heb hem al lang klaar en ze hangt in de gang .jouw stof keuze is weer heel mooi . Ja ik ben gek op hexjes. Ben nu als tussendoortje een

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ;0)
    Leuk ! Ik zie route 66 voor t eerst :)
    En misschien krijg ik (nog via facebook) volgende week kant en klare hexjes (met zwarte lapjes)
    Weet nog niet of ik er dan kleur (tjes) bij ga doen ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naai jij de hexjes allemaal zonder gebruik van malletjes? Mooi quilt hoor die Road 66.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook zon geweldig mooie quilt en ja lapjes kunnen we noit genoeg hebben toch. Ik heb in een mega quiltdip gezeten maar ben er weer een beetje uitgeklommen. Lapjes maken me weer blij. Deze staat ook nog altijd hoog op mijn lijst om te maken je eerste blokken zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, hele andere kleuren dan ik van jou gewend ben. Ja, hexjes zijn altijd LEUK. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms heb ik wel eens het gevoel dat ik te veel stoffen heb, hoewel ik eigenlijk niet eens zoveel heb.
    Ze moeten eerst maar eens op denk ik dan, maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk. Toch wil ik voorlopig niets meer kopen :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie stofjes. Altijd leuk om nieuwe stofjes te hebben, al zijn het maar scraps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!