maandag 13 maart 2017

"The Stonefields",....


Soms heb je van die weekenden die gewoon heerlijk ontspannen zijn 
en je leuke en gezellige dingen doet,...
zoals op de koffie bij mijn zus.

Lekker samen kletsen over van alles en nog wat 
en merken we ook wel weer dat we dat veel te weinig doen,...

En dan heel wat uurtjes met ring op schoot, 
heerlijke steekjes prikken aan mijn hope quilt!


De afgelopen tijd zijn de blommen voor mijn Stonefields als paddenstoelen uit de grond gekomen  gewoon omdat die hexjes zo leuk zijn om te maken,...


"Four Little Stars" blokje 24 en 25 liggen klaar 
en gelukkig schreef Susan al in het patroon dat het best lastige sterren zijn,..
was ik daar mooi op voorbereid!

Oeps 
en ja gestreken zijn ze niet,..
*Ü*


Blokje 26 en 27 "The Semi Circles" liggen klaar in mijn map
en worden de volgende blokjes voorbereid,..


De "Paper Flowers",...

De Stonefields is al door velen gemaakt 
en hoor alleen maar dat de blokjes zo leuk zijn om te maken
en ja,...
ze zijn leuk!!

Fijne maandag,

21 opmerkingen:

  1. Het is zeker een leuke quilt om te maken! Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel.... het zijn idd leuke blokjes! 😍

      Verwijderen
    2. Dankjewel.... het zijn idd leuke blokjes! 😍

      Verwijderen
  2. Mooi ook weer Wilma! En zo kom je iedere keer een stukje verder naar voltooiing! Het is een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè?! Even zo'n momentje voor jezelf... Hier is vanochtend gehaakt en nu lekker in de tuin....
    Je quilts zijn allemaal even mooi... genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke quilt om mee bezig te zijn. gezellig zo samen met je zus, doe ik ook regelmatig, we lachen soms wat af!

    Fijne week en groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd gezellig om weer eens bij te kletsen met zus-lief.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja... erg gezellig! Doen we echt te weinig....

      Verwijderen
    2. Ja... erg gezellig! Doen we echt te weinig....

      Verwijderen
  6. Wat een mooi werk, je combineert de kleurtjes altijd zo mooi!
    Fijne nieuwe week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoor van iedereen die de Stonefield heeft gemaakt dat het één van de leukste was die ze ooit hebben gemaakt en als ik naar de blokjes kijk die jij hebt gemaakt kan ik me daar alles bij voorstellen! Superleuk zijn ze weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk weekend! Wat een mooie blokjes voor je Stonefields. En ja, ik vond die sterren ook lastig.Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er i.d leuk , mooi en gezellig uit:0))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi allemaal. Dat ziet er heel anders en mooier uit als hoe ik mijn quilt maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk even met je zus kletsen en handwerken, dan kan je weekend niet meer stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh, ik vind die semi circles wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So nice to get together. I love all your Stonefields blocks. Lovely fabrics and inspiration for me. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat moet heerlijk genieten zijn geweest.
    Ook dit zijn weer hele mooie blokjes voor de Stonefields.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke blokjes en mooie blommen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stofjes voor al je blokjes. Leuk dat je samen met je zus steekjes kunt zetten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma