donderdag 13 april 2017

"Achter de voordeur!!",....


Wat gezellig staat het weer om de dronkemanspadQuilt  aan de muur te hebben hangen boven de eettafel!!

Nadat er in de kamer geschilderd was heb ik beloofd dat ik geen quilts meer ophang met speldjes aan het vliesbehang.
Dat heb ik dus best lang volgehouden,...
*Ü*

(Natuurlijk kun je ook ophangsystemen kopen)


Toen Marc uit zijn werk kwam kon hij aan mijn ondeugende blik al zien dat er iets was!!

Was ook wel blij verrast dat hij het weer gezellig vond 
en niet begon over de speldjes die in het behang steken om de quilt op zijn plek te houden.

Hij zal wel denken deze is tenminste af!!
;o)


Moet echt wel weer een beetje ruimen in de kamer want er ligt allerlei heerlijks,..

De HopeQuilt die ik aan het doorpitten ben,
de Trick or Treat mandjes die aan elkaar worden gezet,
de Road 66 worden grote bloemen genaaid,
haakwerk voor in de tuin om in het zonnetje te doen,
de dikke vrouwen waar de laatste dingetjes aan gedaan wordt,....

En als ik dan wat opruim sleep ik wel weer wat anders naar beneden om te doen
en begint het weer van voor af aan!

Hoe houden jullie de kamer toch netjes?
*Ü*

Fijne donderdag 
en als jullie mij zoeken lig ik achter de voordeur want ik krijg iets bezorgd,...
http://berenateliertierlantijntje.com


13 opmerkingen:

  1. Oh maar dat valt wel mee joh ik heb ook vanalles ben ed en liggen en waarom ??boven kan niks meer bij hahaha alhoewel een lieve beer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha....verbaasd wel dat je quilts blijven hangen aan t vliesbehang:0))
    Gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe ik mijn huiskamer netjes houd?
    ik heb een quiltkamer en daar ligt alles. Die is niet zo netjes 😁😁
    ik heb een handige kennis gordijnrails aan het plafond laten hangen en aan de rolletjes maak ik lussen met visgraat en daar komt de stok van de quilt in te hangen. Dus geen gaatjes in de muur en ik kan variëren omdat de rails breed genoeg is
    Groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me, want hier gebeurd het ook , dat rommelen met quilts. Maar ik heb geen behang, dus moet er toch iets anders op verzonnen worden.
    Fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker bezig Wilma. Wat een snoepjes het beertje en konijntje. Moeten ze nog af voor de Pasen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je man handig is, laat je hem toch een ophangsysteem ophangen? Kan je makkelijker je quilts wisselen.
    Rommel in de huiskamer??? Daar kan ik absoluut niet tegen, dus liggen de quilts waar ik mee bezig ben in een kast of grote mand.
    De rest ligt in mijn quiltkamer, daar is het meestal wat minder netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe naaldvilten en heb een grote bak in de woonkamer staan waar alle lontwol inzit. Soms haal ik veel wol eruit en blijft het dagen liggen en soms ruim ik het op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij ligt de meeste 'rommel' in mijn quiltkamertje, en daar is het wel erg vol. Maar waar ik mee bezig ben ligt wel in de kamer. En als ik het af en toe weleens opruim, als ik weet dat er visite komt, dan ziet er er wel heel anders uit. Maar dan kan ik later mijn spullen niet meer terugvinden. :0))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is toch helemaal geen rommel, het is gezelligheid 😉.
    Leuk hè de beren van tierlantijntje, ook ik heb er al een aantal gemaakt.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Marja
    🐣🐣🐣

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach dat kent toch elke handwerk ster, al die projecten waar je aan werk heerlijk om je heen.....liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach dat kent toch elke handwerk ster, al die projecten waar je aan werk heerlijk om je heen.....liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er toch gezellig uit met het quilt aan de muur. Ach als alles af is hebben we niks meer te doen. een opgeruimd atelier dat kan maar even goed gaan. Binnen de kortste keren rommelen we het weer door elkaar

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!