maandag 24 april 2017

"Mafkees",...


Je hoort het overal om je heen,....
Druk, druk ,druk.

Nu was ik ook druk 
en als ik eerlijk ben vind ik het heerlijk!!


Druk met mijn hobbykamer om weer wat orde in de chaos te krijgen 
en als ik dan zo bezig ben ontstaan er vanzelf gezellige hoekjes!


Blokken waar ik mee bezig was worden in het behang geprikt 
en ik kan dan zo vrolijk worden van een Koude Kerel of een grappige kerstman,....


Uit een doosje komen de meest schattige hexjes te voorschijn,...
Ini mini 
en bedenk mij dan ook dat ik deze kleintjes veel leuker vind dan de grote waar ik nu mee bezig ben.


De twee quilttops op de trapjes worden even goed uitgeklopt uit het raam 
en bedenk mij dat de buurman in de tuin bezig is 
en zich waarschijnlijk afvraagt waar die regen van stof en draadjes vandaan komt,...
*Ü*


Het wordt steeds netter maar ook steeds gezelliger in mijn hobbykamer!!


Joh wat ligt hier toch veel moois
en geniet van al die mooie stofferige projectjes
en projecten,...

Nee geen onrust dat ik nog zoveel moet doen.
Een rijk gevoel van zoveel moois om mij heen!


Ineens gaat de voordeur open 
en hoor ik dat Marc vroeger thuis is
en natuurlijk vind ik dat gezellig!!

Maar,....


Klaar ben ik nog niet 
en vraag of de bank niet hier kan komen te staan want het is te gezellig hier in mijn hobbykamer!

Eigenlijk wil je hier helemaal niet  weg 
en wil wel met een koffie hier zitten tussen al die gezellige hoekjes,...


En als Marc dan naar beneden loopt hoor ik hem nog lachend zeggen,...

Het ziet er zeker erg gezellig uit maar de bank naar boven?
MAFKEES!
;o)



12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke ruimte heb je ervan gemaakt,genieten van alles wat je ooit hebt gemaakt en. Of in de planning staat.
    Een bank zou gezellig zijn net als in Engeland daar zetten ze er een in de keuken.

    Gr Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk rondje atelier op de eerste dag van de week, zit te genieten en die bank hmmm (lol) Fijne week lieve "mafkees"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind alles even mooi!!
    Een bank in m´n naaikamer, daar heb ik ook al aan gedacht. Een tv heb ik er al staan, voor het achtergrondgeluid, m´n ogen zijn natuurlijk gericht op de stofjes;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mark mag je dan een mafkees vinden, ik snap je helemaal ! Zo'n ruimte is toch super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We brengen gewoon te weinig tijd door in onze quiltkamers Wilma! Altijd wel,iets anders hier dat prioriteit heeft. Ik denk dat als ik minder mag gaan werken ik een dag in de week mezelf opsluit in mijn kamertje.........
    het ziet er bij jou ook zo gezellig uit, daar wil je toch niet meer weg? Ik zeg doen die bank! 😛

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh Wilma, wat ziet dat er gezellig uit ! Het moeten opruimen is zooo herkenbaar, en wat goed dat jij het grondig hebt aangepakt(leermomentje voor mij ) Kun je niet gewoon een bankje voor jezelf op de kop tikken ofzo ??? Laat die man maar beneden dan....op zijn eigen bank...hahaha...goed idee?? Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je allemaal mooie projecten onder handen en ze zijn ook zo mooi van kleur. Ja en gezellige hoekjes maken, dat kan jij wel, dat zie je op al jouw foto's. De gezelligheid spat er van af. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg gezellig, zodra de bank staat kom ik koffie drinken, hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke werkplek met zoveel moois.
    Daar wil je gewoon niet meer weg.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    🌹🌹🌹

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma