maandag 1 mei 2017

"Berenmaakspulletjes",....


Ken je dat?
Lig je achter de brievenbus te wachten op een pakketje van Toos Keuning,...


En als het pakketje er dan eindelijk is wordt er meteen getekend en geknipt,...


Met veel plezier worden er steekjes geprikt,....


De beer is op kleine dingetjes na klaar 
maar eerst het konijntje maken,....


En dan zijn beer Sem en konijn Pluis af
en natuurlijk vind ik het heerlijk dat ze samen in de kamer staan,...


Maar toch ook is het ook jammer dat de "berenmaakspulletjes" weer opgeruimd zijn
en ik wat anders moet gaan doen!

*Ü*


15 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg schattig misschien dan nog maar een pakketje bestellen🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n berenfamilie in de kamer....
    Dat heb je snel gedaan...
    Je hebt het patroon..dus wat let je ??...;0)
    Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat een schatje is je beer geworden. Ik heb mijn pakketje al naar beneden gehaald. Misschien red ik het vd week om haar te maken .
    Jouw stelletje zitten er leuk bij .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze enig geworden! Ik heb pas mogen meemaken hoe Else en Tjitske een beertje maakten en gezien hoe ontzettend veel daar bij komt kijken! Petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Else toch!! Die kwam jaren geleden bij mij thuis met beren en toen is deze verslaving begonnen... 😊 Heb de kunst van haar afgekeken!

      Verwijderen
    2. Die Else toch!! Die kwam jaren geleden bij mij thuis met beren en toen is deze verslaving begonnen... 😊 Heb de kunst van haar afgekeken!

      Verwijderen
  5. Ze zijn enig! Gewoon een nieuw pakketje bestellen en weer ééntje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat zijn ze leuk zo samen zeg, lekker van genieten nu in je kamer toch...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stelletje zo bijelkaar.
    Toos heeft altijd leuke pakketjes, ook ik heb al een aantal van haar beren en beestenspul gemaakt.
    Groetjes Marja
    🐻🐻🐻

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er ligt hier ook een pakket klaar van zo'n leuke beer en ik krijg gelijk zin! Wat een leukerd, maar dat konijntje is zóóó leuk, wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful Rabbit! The 2 of them make a darling pair.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat is die leuke geworden hij ziet er ook heel tevreden uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!