maandag 22 mei 2017

"De Blijde Doos",...


Natuurlijk heb ik al vreselijk veel hobby's 
en neem mij vaak voor dat ik niet een nieuwe hobby begin 
want je komt nu al tijd te kort!!

Vreselijk veel tijd tekort,...


En toch heb ik weer een vreselijk virus te pakken,...
Het kartonnagevirus!

Raad je alleen niet aan om de rozen zo door te laten lopen in de deksel want dat is wel een dingetje
en was mij ook zeker niet gelukt zonder hulp van Cora,...
(Cora van Cora's Cottage)


Eens een keer niet in mijn donker rode kleur maar een prachtig groen blauwe kleur,...
Tere roosjes en stoere stippen!!

Oh wat houd ik hiervan,..


De eerste maand van mijn POP is klaar 
en kan ik deze morgen op de Bee showen,...

En natuurlijk mijn prachtige naaidoos!

Deze Blijde Doos 
is weer helemaal gelukkig met al die heerlijke virussen die ik onder de leden heb,..


12 opmerkingen:

  1. Ik wens je geen beterschap met al die virussen, lol. Ik kan er over meepraten. Mooie naaidoos!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Te heerlijk om weer een virus erbij te hebben!

      Verwijderen
  2. Ja, je rozen lopen prachtig door ;-)
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zaten net bij te komen toen jij kwam....
      😉

      Verwijderen
  3. Prachtige doos heb je gemaakt Wilma. En leuk jouw variant van de POP. Ik ben er ook aan begonnen. Een BOM bij Willeke van Fat Quarters. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!! Ik begreep al van een ander dat jullie bij Willeke bezig waren.

      Verwijderen
  4. Wat ziet je doos er ontzettend leuk uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende doos heb je gemaakt! Ben ook eens aan die leuke hobby begonnen maar op een bepaald moment heb je dozen genoeg.... hoewel geldt dat ook niet voor quilts?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele blijde doos! Mooie lieve kleurtjes bij elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet zeggen dat het ook wel een ontzettend mooie doos geworden is.
    Heel veel plezier ermee.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat is die doos toch mooi geworden ! Ik kan me je enthousiasme wel voorstellen !
    En je POP-quilt is ook al zo'n leuk project. Ik heb het patroon al 7 jaar bij mij thuis liggen, maar er kwamen steeds andere projecten tussendoor. Maar ik kan nu heerlijk genieten als ik het bij jou langs zie komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma