maandag 8 mei 2017

"RAG en POP Time"....


Vandaag ging zoals elke ochtend de wekker al vroeg
en soms denk ik dan weleens,
moet dat nu?
Maar niet vandaag!!

Eerst naar Anita
en dan naar Rinske Stevens om een workshop te volgen om een ragtime quilt te maken,...


Verschillende kleurtjes om uit te kiezen 
en Anita koos voor zwart met crème 
en jullie zijn natuurlijk super verbaasd dat ik voor deze kleur ben gegaan,...
;o)

Sinds kort help ik wat uurtjes in de winkel
en staan er nog veel meer gezellige dagen in de agenda!


Op dinsdagochtend is het weer tijd om samen wat steekjes te gaan prikken
en neem ik mijn POP al weer wat weekjes mee.

Was niet echt de bedoeling om wat nieuws te beginnen maar,....
moet ik verder nog wat vertellen?
*Ü*


Voorbereid om mee te nemen 
en na een paar keer Bee zitten al best veel onderdeeltjes vast,


Op de grond met mijn restjesmand 
en vast beginnen met snijden voor de blokjesrand.


Eigenlijk de kartonnage quiltmap nog maken want dan kan ik het heel handig mee gaan nemen naar de Bee.

De map is al in huis want dat is natuurlijk het nadeel dat je in zo'n snoepwinkel helpt,...


5 opmerkingen:

  1. Moie kleuren, je ragtime quilt, en zo komt je POP toch weer een stukje verder! En wat leuk dat je in een handwerkwinkel werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, je ragtime quilt! En geweldig dat je in zo'n snoepwinkel werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Ragetime is prachtig zeg. Werken in zo,n snoepwinkel geweldig...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je langs komt en een reactie achterlaat! Altijd erg gewaardeerd,....

Lieve groetjes Wilma