maandag 15 mei 2017

"Wat brengt een nieuwe week?",...


Echt!
Wat ben ik toch een rommelkont!

Ik huppel op het moment van het ene prachtige project naar het andere,....

Knipperdeknip,....


Het gehaakte sprei is al zover af dat ik echt heb gedacht,....


Eerst die afmaken,
de rest moet maar eventjes in de wachtkamer,...


Dat helpt natuurlijk niet voor een rommelkont als ik de deur open gooi van de wachtkamer 
en enthousiast roep,...

Wie is er dan aan de beurt?
*Ü*


En zo kwam er iets uit de wachtkamer wat vrolijk naar haar nieuwe adresje mocht,....

Nadat het hele huis onder de rafeltjes lag!!
;o)


Ben benieuwd wat ik deze week ga doen!

Met mij altijd een verrassing,...


11 opmerkingen:

  1. Oh Wilma jheerlijk toch zo.n rommelkont te zijn. Ik heb ook tig werken onderhanden en dan buiten de tuin en erf nog en het huishouden pffff geniet ervan het leven draait toch door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik beken..... ook ik ben een rommelkont.... en dacht ik vroeger nog dat ik ( voor de buitenwereld) wat netter moest worden.... nu geniet ik van mijn status! Ik hoop jij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo bekend toch, ineens schiet iets op en moet het af ook. En nu die mooie rode rafeltjes quilt haha, komt helemaal goed toch.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo bekend toch, ineens schiet iets op en moet het af ook. En nu die mooie rode rafeltjes quilt haha, komt helemaal goed toch.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke en mooie projecten.
    O zo veel te doen, en wat een weelde als je mag kiezen.
    heerlijk weer nu, dus een werkje dat je mee naar buiten kan nemen deze week.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk.... en zooooo bekend... ;)
    Lekker genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch dat je wat te kiezen hebt, steeds hetzelfde is ook niet leuk toch? groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ken ik ook dat gerommel van het een naar het ander!
    Maar ooit komt het af hoor!
    Al jou projekten zijn leuk om aan te werken!

    lieve groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie rommel zou ik zeggen.
    Fijne week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend wat je nu gaat kiezen, dat is het leukste van al die projecten. Dat je niet weet waar je nu weer eens zin in hebt...of dat je ineens weer met iets anders bezig bent. Never a dull moment.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mee leest,..
Dankjewel voor je reactie want daar geniet ik ontzettend van!